تازه ها, مقالات

پیج کاری موفق در اینستاگرام

پیج کاری موفق در اینستاگرام

شرایط داشتن یک پیج کاری موفق در اینستاگرام چیست؟ چنانچه که شما هم دارای یک کسب و کار و دارای وب سایت شرکتی هستید. احتمالا این نیاز رو در خود دیده اید. که بایستی یک پیج در اینستاگرام داشته باشید. برای داشتن یک پیج اینستاگرام لازم است که نکات مهم را جهت داشتن یک پیج موفق اینستاگرام را بدانید. هنگامی که بیزینس اکانت در اینستاگرام به راه افتاد بسیاری از افراد کسب و کار آنلاین خود را در اینستاگرام راه اندازی کردند.همچنین یک فرصت مناسب برای کسانی بود که بودجه راه اندازه یک فروشگاه یا مغازه را نداشتند و با یک پیج بیزینسی به راحتی محصولات خود را به سراسر ایران ارسال می کردند در واقع پیج اینستاگرام ویترین مغازه آنها بود.

 

مواردی که به شما برای داشتن یک پیج کاری موفق در اینستاگرام کمک می کند

– انتخاب یک نام کاربری مناسب برای داشتن یک پیج کاری موفق ضروری است

شاید راحت ترین کار برای ایجاد یک پیج انتخاب نام کاربری باشد،اما در واقع یکی از مهم ترین موارد برای ایجاد یک پیج کاری موفق می باشد. اسم پیج شما نباید از اسامی عجیب و غریب باشد شما باید اسمی را انتخاب نمایید که تلفظ آن راحت باشد و مخاطب با یک سرچ به راحتی شما را پیدا کند.

این مطلب را هم بخوانید  ویژگی های یک وب سایت خوب

– کاربران خود را مورد توجه خود قرار دهید

از جمله از اشتباهاتی که پیج های بیزینسی مرتکب می شوند بی توجهی به کاربران می باشد.شما برای داشتن یک پیج کاری موفق به یک ارتباط قوی میان خود و مشتریان نیاز دارید.پس اگر به شما دایرکت می دهند و کامنت می گذارند و می خواهند با شما ارتباط برقرار کنند انها را نادیده نگیرید.

– کپشن و مطالب خود را کپی نکنید

همیشه سعی نمایید خالق یک محتوا باشید و آن را کپی نکنید چرا که مخاطب متوجه این کپی برداری شما خواهد شد و دیگر پیج شما جذابیتی برای کاربران نخواهد داشت یا اگر مجبور به استفاده از یک مطلب در پیج خود شدین حتما منبع آن مطلب را معرفی نمایید. همیشه برای نوشتن کپشن پست های خود وقت بگذارید چرا که مخاطب این طریق با شما ارتباط برقرار می کند و نظراتش را با شما در میان می گذارد.

این مطلب را هم بخوانید  Tunneling(تونل سازی)

– پی در پی پست نگذارید

جهت حفظ کاربران خود نباید وقت و بی وقت برای محتواهای غیرضروری پست بزارید و باعث آزار و اذیت انها شوید.اگر به این کار ادامه دهید در نهایت فالوور های خود را از دست می دهید.

– به کار نبردن هشتگ نامناسب در پیج اینستاگرام

از جمله اشتباهاتی که کسب و کار ها مرتکب می شوند به کاربردن هشتگ های غیر مرتبط با محتوای پیج و یا به کار نبردن هیچ هشتگی می باشد. همچنین شما باید بدانید که استفاده از هشتگ دارای محدودیت هایی می باشد و اینستاگرام این امکان را به شما نمی دهد که بیشتر از ۳۰ هشتگ برای هر پست به کار ببرید. بسیاری از کارشناسان این حرفه معتقدند که ۱۵ هشتگ برای هر پست مناسب می باشد.

– همه ی فالوور های خود را در اینستاگرام دنبال نکنید

پیج شما یک پیج کاری می باشد و دلیلی ندارد که همه ی فالوور های خود را دنبال نمایید چرا که باعث می شود به اعتبار شغلی شما اسیب وارد کند. پس دقت نمایید که فقط کسانی را فالو کنید که مرتبط با کسب و کار شما باشد.

این مطلب را هم بخوانید  تاثیر شگفت انگیز اینستاگرام در کسب و کارها

– شماره تماس خود را در پیج قرار دهید

شما با قرار دادن اطلاعات تماس خود در اینستاگرام باعث می شوید که مخاطب به شما اعتماد نموده و با شما ارتباط برقرار کند.امروزه همه به دنبال فروش بیشر هستند پس خود را در دسترس مخاطب قرار دهید.

 

– به طور منظم استوری بگذارید

می توان گفت استوری گذاشتن یک راه مناسب جهت گفت و گو با فالوور ها می باشد. شما با این کار چندبار در روز خود را برای مخاطب یادآوری می کنید اما از نکته غافل نمانید که شما برای موفقیت در پیج کاری باید در استوری گذاشتن وسواسی باشید به صورتی که مخاطب متوجه هدفمند بودن محتوای شما بشود.
در نهایت در استوری گذاشتن هم تعادل را برقرار نمایید و جذابیت خود را برای فالوور ها حفظ کنید.

author-avatar

About لیلا عباسی

کارشناس ارشد مترجمی زبان هستم. که مدیریت مطالب و سئو حرفه ای سایت از علاقه مندی های من می باشد. در کنار این علاقه مندی ها در کار حسابداری و مشاوره طب سنتی نیز فعال می باشم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *