تازه ها, مقالات

چرا مشاغل باید در هنگام شیوع COVID-19 در سئو سرمایه گذاری کنند؟

سئو سایت

سئو برای رشد تجارت شما ضروری است و هنوز هم در طول COVID-19 وجود دارد. ویروس کرونا همه چیز از جمله کسب و کار را تحت تأثیر قرار می دهد. سئو هنوز برای تجارت شما حیاتی است ، اما روش انجام سئو تغییر کرده است. Covid-19 بر رفتار کاربر تأثیر گذاشته است ، و شما باید برای فهمیدن این تغییرات تلاش کنید و آنرا بهینه سازی کنید.
اکنون ، تلاش های شما در زمینه سئو باید حول رفتار تغییر یافته مشتریان بالقوه شما باشد و با آنها رفتار مناسب داشته باشد. از آنجا که مشاغل با بدترین وضعیت روبرو هستند ، تنها راهی که می تواند این تأثیرات شدید را جبران کند سئو سایت است.

چرا تجارت آنلاین شما در هنگام شیوع ویروس کرونا به سئو نیاز دارد.

نتایج ارگانیک ترافیک بیشتری دارند
نظرسنجی اشتراک کانال BrightEdge می گوید ۵۳٪ از کل بازدید به وب سایت ها از طریق جستجوی ارگانیک است. وقتی جستجوی کامل را در نظر می گیریم ، ۸۳٪ از ترافیک ارگانیک است و ۱۷٪ بقیه از جستجوی غیرارگانیک (نتایج تبلیغات پولی) است. بسیاری از مشاغل تجاری به دلیل اثرات همه گیر ویروس کرونا جستجوی تلیغات پولی را موقتاً متوقف کرده اند.

وقت آن است که چگونگی استراتژی تبلیغات PPC خود را پشتیبانی کرده و انرا ارزیابی کنید و از نتایج ارگانیک پشتیبانی کنید. شما باید بهترین محتوا را برای هدایت ترافیک ارگانیک به سمت خود طراحی کنید و همچنین سایر تکنیک های جستجوگرها را برای ارتقا رتبه خود در نظر بگیرید. بنابراین ، مشتریان را به صورت ارگانیک دعوت کنید و آنها را برای رسیدن به اهداف تجاری خود همراه کنید.

این مطلب را هم بخوانید  انواع تکنیک های بازاریابی آنلاین

سئو مزایای طولانی مدت را ارائه می دهد

بهینه سازی موتور جستجو نیاز به سرمایه گذاری اولیه منابع دارد ، اما نتایجی که به صورت رتبه بندی موتور جستجو خواهید گرفت می تواند سالها ادامه داشته باشد.
تولید ، بهینه سازی و انتشار محتوای امروز به برند شما در آینده کمک می کند و می تواند به روز شود تا اهداف شرکتی متحول را در طول بهبود اقتصاد منعکس کند. بنابراین ، شما این فرصت را دارید که محتوای پردرآمد خود را مرور کنید ، آن را با سوالات جستجوی عمدی برخی از کاربران به روز کنید و شرایط فعلی را بهینه کنید.
بهینه سازی جستجو، تجربه کاربر را افزایش می دهد.

سئو بهترین روش بهینه سازی سایت و محتوای شما برای خرید مشتری جدید است. که مزایای اضافی بهبود تجربه کاربر (UX) را در بر دارد.
بهینه سازی موتور جستجو باعث می شود که سایت شما سازماندهی و راحتی بیشتری در هنگام علامت گذاری صحیح برچسب های ساختار داشته باشد. در غیر این صورت باید محتوا را برای دستیابی به اهداف ترافیک و تعامل بهینه سازی کنید.

از این رو ، امروز سایت خود را از دیدگاه کاربر ارزیابی کنید زیرا اگر کاربر شما راحت باشد ، خوشحال خواهید شد. بنابراین ، سئو خود را ادامه دهید ، در این حال بهترین تجربه کاربری را دنبال کنید تا اقدامات مورد نظر را از مشتریان بالقوه خود دریافت کنید.

این مطلب را هم بخوانید  دیجیتال مارکتینگ چیست؟

 

سئو ارتباطات شما را بالا می برد

ما در حال بررسی این مسئله هستیم که در طول فرایند برنامه ریزی محتوا و ایجاد محتوا چگونه به یک کاربر بالقوه کمک می کند که حرکت بعدی را در مسیر ارتباط خود طی کند. از آنجا که به دلیل COVID-19 نیازهای رسانه ای مصرف کننده بسیار زیاد است ، زمان مناسبی است که با استفاده از محتوای با کیفیت برای تبدیل آنها به مشتریان خود ، حرکت کنید.
با توجه به نوع کسب و کاری که دارید و میزان وقفه فعالیتهای تجاری شما ، باز ممکن است زمان آن نباشد که چشم اندازها را به فروش تبدیل کنید. با این حال ، می توانید فعلاً برای تبدیل آنها به اقدامی دیگر دوباره بهینه سازی کنید. به این ترتیب می توانید رابطه خود را با مشتری عمیق کنید و به شما این امکان را داشته باشید تا یک بار دیگر فروش امکان پذیر شود.

حتما بخوانید: دلایل اهمیت تمرکز بر روی سئو

به روز بودن به شما رتبه بندی می دهد

به روز بودن مطالب مهم است. Google ترجیح می دهد محتوای EAT و استندهای EAT برای تخصص ، مطالب قوی و قابل اطمینان را ببیند. علاوه بر این ، ما همچنین می دانیم که موتورهای جستجو می خواهند آخرین اطلاعات را نیز به جستجوگران نشان دهند. از این رو ، محتوای با کیفیت منظم شما که به خوبی تحقیق شده ، به درستی قالب بندی شده ، بهینه شده و محتوای منحصر به فرد است ، به شما امکان می دهد در نتایج جستجو در مقابل جستجوگران با انگیزه ظاهر شوید.

این مطلب را هم بخوانید  چرا سئو برای رشد تجارت الکترونیکی شما بسیار مهم است؟

بنابراین ، محبوب ترین یا پربازدیدترین محتوای خود را نیز به روز کنید تا از بروز بودن بهره مند شوید. نیازی به افزودن محتوای مربوط به COVID ندارید اما می توانید از به روز بودن محتوای موجود خود اطمینان حاصل کنید و به طور مداوم ایجاد محتوا را در نظر بگیرید.

اینها برخی از دلایل یا مزایای سئو است که اهمیت آن را در بحران Covid-19 نشان می دهد. بنابراین ، اگر می خواهید در این شرایط همه گیر ، تجارت خود را به صورت مداوم ادامه دهید ، بهینه سازی موتور جستجو را برای وب سایت کسب و کار خود متوقف نکنید.

قاصدک سافت با استراتژی های بازاریابی نتیجه محور و متخصصان دیجیتال مجاز می تواند به شما در انجام این کار کمک کند. ما دارایمتخصصان در زمینه بازاریابی دیجیتال و سئو معتبر هستیم که می توانیم یک برنامه سئو مناسب برای کسب و کار شما برای غلبه بر مشکلات دوران ویروس کرونا ایجاد کنیم. بنابراین ، برای بحث در مورد نیازهای خود با ما تماس بگیرید.

همچنین بخوانید: چرا سئو برای رشد تجارت الکترونیک شما مهم است؟

 

author-avatar

About لیلا عباسی

کارشناس ارشد مترجمی زبان هستم. که مدیریت مطالب و سئو حرفه ای سایت از علاقه مندی های من می باشد. در کنار این علاقه مندی ها در کار حسابداری و مشاوره طب سنتی نیز فعال می باشم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *