مقالات

مدیریت وظایف و فرآیندهای سازمانی در CRM

مدیریت وظایف در CRM

مدیریت وظایف و فرآیندهای سازمانی در CRM
سیستم CRM Microsoft: در بسیاری از سازمان ها هماهنگی و انجام به موقع وظایف و فعالیت ها و ارسال گزارش کار به مدیران ارشد به یک چالش تبدیل شده است. سیستم CRM‌ Microsoft این امکان را در اختیار شما قرار می دهد تا به طور دقیق فعالیت ها و فرآیندهای سازمان را طراحی و نظارت نمایید.

بخوانید: استراتژی ها مختلف انتخاب بازار هدف

مدیریت وظایف و فعالیت ها

با سیستم CRM شما می توانید حتی بیرون از سازمان جلسات کاری را با حضور افراد مختلف تنظیم کرده و یا صورت جلسات مربوطه را به صورت آنلاین در اختیار داشته باشید.
شما می توانید وظایف مختلف را به افراد و یا تیم های کاری مختلف محول نمایید و از روند انجام آن در هر لحظه با خبر شوید. سیستم CRM‌ از لحظه تولید و ارجاع یک وظیفه یا فعالیت جدید تا هر مرحله از انجام آن را توسط افراد مختلف سازمان مدیریت می نماید.

این مطلب را هم بخوانید  اصول دیجیتال مارکتینگ چیست؟

 

امکانات CRM برای مدیریت فعالیت ها

۱٫ یکپارچگی فرآیندهای سازمان
۲٫ ارزیابی عملکرد کارکنان در CRM
۳٫ امکان فعالیت مشترک کارکنان روی یک وظیفه و یا فعالیت
۴٫ کنترل و نظارت بر مراحل اجرای وظایف و فعالیت ها
۵٫ کنترل اثربخشی و کارایی سازمان در CRM
۶٫ مدیریت زمان و کاهش هزینه های سازمانی با جلوگیری از فعالیت های موازی
۷٫ ثبت تاریخچه فعالیت های انجام شده روی یک موضوع
۸٫ تولید و ارجاع وظایف و فعالیت ها به کارکنان در هر زمان و مکان در کمترین زمان
۹٫ گزارشات تحلیلی و مدیریتی

این مطلب را هم بخوانید  ویژگی ها افزونه سئو Yoast SEO

 

مدیریت گردش کارها در CRM‌

با استفاده از سیستم CRM می توانید گردش کارهای مختلف را در سطح سازمان را به صورت سیستمی مدیریت نمایید. به این ترتیب بسیاری از فرآیندها و گردش کارهای سازمان که وقت گیر می باشد و منابع انسانی زیادی را درگیر می کند به صورت خودکار انجام می شود.
با استفاده از CRM می توانید به صورت خودکار هر یک از مشتریان بالقوه، مشتری و یا همکار تجاری را با توجه به محصول، منطقه فروش، میزان درآمد و… به فرد یا تیم خاصی ارجاع دهید.

این مطلب را هم بخوانید  کابل Cabling و معرفی مزایا و معایب آنها
author-avatar

درباره یاسر

از سال 1371 هجری شمسی با دنیای رایانه آشنا شدم. بیشتر وقتم را به یادگیری و مطالعه صرف می کنم و به طراحی، برنامه نویسی و شعر علاقه مندم. */ این که یک روز مهندس برود در پی شعر / سر و سریست که با موی پریشان دارد.

1 فکر در مورد “ مدیریت وظایف و فرآیندهای سازمانی در CRM

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *