تازه ها, مقالات

استراتژی بازاریابی دیجیتال برای افزایش تبادلات

استراتژی بازاریابی دیجیتال

استراتژی بازاریابی دیجیتال برای افزایش تبادلات
زمانی بود که اینترنت کاملاً رشد نکرده بود. در آن دوره خرده فروشان به منظور افزایش فروش ، به انواع استراتژی‌ها و تاکتیک‌های هوش بازار متکی بودند. این شامل تبلیغات ، تبلیغات محیطی ، نامه‌های مستقیم ، نمایش پنجره‌ها ، نظرسنجی‌ها و کاتالوگ‌ها است. اما با e-com موفقیت در خرده فروشی کاملاً چالش برانگیز است ، یک کارآفرین مجبور است برخی از استراتژی‌های دیجیتالی جدید را اجرا کند. بیشتر به بحث در مورد تاکتیک‌هایی می‌پردازیم که شانس‌ها (چشم اندازها) را به مشتری تبدیل ‌‌می‌کند.

بیشتر بخوانید: دیجیتال مارکتینگ چیست؟

استراتژی‌‌ بازاریابی دیجیتال

تکنیک‌‌های زیادی وجود دارد که خرده فروشان ‌‌می‌توانند برای دستیابی به مزایا از آن استفاده کنند.

 

مشتری خود را درک کنید

در اینجا اولین چیزی است که به شما امکان ‌‌می‌دهد بر روی مشتریان خود تمرکز کنید. در مرحله اول تبادلات فعلی خود را ایجاد کرده و شناخت خود را زیاد کنید. این امر شما را به سمت افزایش فروش بالا سوق خواهد داد. ابزارهای بسیار خوبی برای درک نیاز کاربران در دسترس است. مشتریان شما آینده شما هستند که موفقیت شما به آنها بستگی دارد.

این مطلب را هم بخوانید  بهینه سازی وب سایت برای ایندکس موبایل

آگاهی و دید خود را افزایش دهید

باید بدانید در مطالب ترند چه راهی برای بهینه سازی سرعت تبادلات وجود دارد. به همین دلیل ، فروشندگان به بازار و رقبا چشم دوخته اند. هنگامی که پربازدیدترین محتوای مورد بازدید را ردیابی کردید ، ‌‌می‌توانید تجزیه و تحلیل عمیق را انجام دهید. بنابراین چند راه حل خوب برای ایجاد آگاهی و دید وجود دارد.

مشتریان را درگیر خود کنید
”وقت طلاست”. به مشتریان خود وقت دهید. برای توضیح این نکته پنج مرحله وجود دارد:
مشتری خود را مشخص کنید
مستقیماً با آنها صحبت شوید
از اولویت‌های آنها بپرسید
دنبال آنچه مطلوب مشتری است باشید.
درباره بازخورد محصولات از مشتری سوال کنید.
تعامل مستقیم با مشتریان به شما کمک ‌‌می‌کند تا وفاداری آنها را به دست آورید و همچنین بازخورد شایسته ای از سخنان هوشمندانه به دست می‌آورید.

این مطلب را هم بخوانید  ویژگی های یک وب سایت خوب

طرح‌‌های جذاب را پیدا کنید

طرحی که مورد استفاده قرار ‌‌می‌گیرد یا قرار است مورد استفاده قرار گیرد باید از نوع انتخابی باشد. همانطور که باید قلب را لمس کند. بر اساس انتخاب رنگ ، کادر بندی عبارات ، تصاویر و نمایش‌‌ها ، عنصر صحیح ، تبلیغات و طراحی ، از طریق بازخورد می‌توان فهمید که آیا کارها درست پیش ‌‌می‌روند یا نه. آزمایشی بر روی این عناصر قبلی تهیه کنید تا علاقه مخاطبان خود را ببینید.

تصاویر با کیفیت بالا ارائه ‌‌دهید

تصاویر صیقلی و با کیفیت بالا مشتری‌‌های زیادی را به خود جلب ‌‌می‌کند. اعطای حقوق مشتری برای دیدن ، تفکر و خرید محصول از دید آنها به وضوح تصاویر بستگی دارد. بعضی اوقات مشتریان در هنگام خرید آنلاین بیشتر از اینکه توصیف خوب آن موجب خرید باشد ، تصاویر این محصول مشتری را جذب می‌کند.

این مطلب را هم بخوانید  امنيت VPN

سبد خرید را هرگز رها نکنید

در خرید آنلاین بیشتر اوقات مردم محصولات خود را که ‌‌می‌خواهند خریداری کنند در لیست کوتاه قرار ‌‌می‌دهند و آنها را رها ‌‌می‌کنند. هدف شما آوردن این گاری‌‌ها برای خرید است.
نکات: چند پیشنهاد جذاب ایجاد کنید ارسال یادآوری ، معاملات کوتاه مدت ، نظرسنجی و غیره

همانطور که شدت تجارت الکترونیکی همچنان در حال افزایش است و رقابت به شدت تنگاتنگ ‌‌می‌شود ، پیاده سازی رویکردهای فوق به افزایش فروش خرده فروشان در یک طرف و افزایش قابلیت‌‌های دیجیتالی آنها برای تسریع در عملکرد کمک ‌‌می‌کند. این بخشهای بیشتری از خریداران آنلاین را به سمت تغییرات سوق ‌‌می‌دهد.

 

author-avatar

About لیلا عباسی

کارشناس ارشد مترجمی زبان هستم. که مدیریت مطالب و سئو حرفه ای سایت از علاقه مندی های من می باشد. در کنار این علاقه مندی ها در کار حسابداری و مشاوره طب سنتی نیز فعال می باشم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *