بازاریابی محتوا چیست؟

چرا باید تجارت شما در بازاریابی محتوا سرمایه گذاری کند؟

چرا بازاریابی محتوا اهمیت دارد؟

انسانها به دنبال دانش هستند و کنجکاوی آنها را به موتورهای جستجو ‌می‌رساند تا عطش خود را رفع کنند و این عطش ممکن است فرصتی برای تجارت شما باشد ، چگونه؟ خوب ، اگر به آنها بهترین نوشیدنی‌ها را برای رفع عطششان ارائه دهند ، این امر به شما کمک ‌می‌کند تا تجارت خود را بهتر از همیشه رشد دهید.
به زبان ساده ، افراد درخواست خود را در موتورهای جستجو دنبال ‌می‌کنند و احتمالاً بهترین گزینه را در صفحه نتیجه موتور جستجو انتخاب ‌می‌کنند و به نظر ‌می‌رسد فرصتی برای برند تجاری باشد. اگر آنها مطالب مرتبط با برند تجاری خود را به آنها ارائه دهند ، پس ‌می‌توانند توجه مردم را به سمت رند تجاری خود جلب کنند که فروش آنها در جهت مثبت، موثر باشد.

حضور آنلاین مشاغل ضروری شده است زیرا افراد ساعت‌ها برای رسیدن به شما وقت نمی‌گذرانند. آنها احتمالاً به صورت آنلاین در مورد نیازهای خود جستجو ‌می‌کنند و ‌می‌فهمند کدام یک برای آنها بهتر است. به همین دلیل است که باید از اهمیت محتوا آگاه باشیم.

اهمیت محتوا

محتوا ، بخشی از اطلاعات یا شاید تجربه ای است که به صورت متن ، تصویر ، فایل صوتی یا فیلم به مردم ارائه ‌می‌شود. محتوا ‌می‌تواند تعاملی یا ارتباطی باشد که به چگونگی ساخت آن بستگی دارد. این دلیلی است که مردم هنگام ارائه مطالب مرتبط در محتوا ، برای برند شما ارزش قائل شوند. این به شما کمک ‌می‌کند تا برای برند تجاری خود تعامل ایجاد کنید. مشتری شما مستقیماً با برند شما ارتباط برقرار نمی‌کند ، او همیشه دلیلی پیدا ‌می‌کند و محتوای شما دلیل تبدیل مخاطب به مشتری خواهد بود زیرا باعث گسترش آگاهی از برند ‌می‌شود. افراد ‌می‌توانند محتوا را در سایت‌های رسانه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارند و باید بدانیم این دلیل محبوبیت محتوای شما است. همانطور که برای هدف بازاریابی استفاده ‌می‌شود.

بازاریابی محتوا چیست؟

بازاریابی محتوا استراتژی انتشار اطلاعات در مورد شرکت شما ، محصولات تجاری ، خدمات و اتفاقاتی است که در صنعت شما ایجاد ‌می‌شود.
بازاریابی محتوا یک روش جدید برای جذب مردم به سمت شرکت شما است. بازاریابی محتوا یک رویکرد بازاریابی است که بر ایجاد اطلاعات ارزشمند در قالب تصاویر ، متون و غیره متمرکز است تا توجه عموم را به سمت برندهای تجاری جلب کند که دلیل این امر فروش بهتر ، هدایت و رشد بازار خواهد بود.
این نوع بازاریابی محتوا همچنین توسط برندهای برجسته نیز استفاده ‌می‌شود. دلیلی که این نوع بازاریابی را ارزشمند ‌می‌کند این است که رویکرد جذابی را به سمت برند سوق ‌می‌دهد و به شما کمک ‌می‌کند تا مصرف کننده خود را حفظ کنید.

هر بخش در بازاریابی به محتوا عالی نیاز دارد زیرا افراد را به سمت برند شما ‌می‌کشاند. بنابراین ، تهیه محتوای موثر مهم است. شما همچنین باید بر روی طراحی محتوای خود تمرکز کنید زیرا زیبایی محتوا باعث ‌می‌شود افراد برند شما را دوست داشته باشند.
تاکنون ، ما چیزهای زیادی در مورد بازاریابی محتوا ‌می‌شناسیم و ‌می‌خواهیم بدانیم که محتواچگونه ‌می‌تواند برای تجارت آنلاین موثر باشد.

چرا مشاغل آنلاین به بازاریابی محتوا بی اثر نیاز دارند یا در آن سرمایه گذاری ‌می‌کنند؟
هدف از بازاریابی محتوا به عنوان یک رویکرد بازاریابی ممکن است برای شما شناخته شده باشد و اکنون ما ‌می‌خواهیم برخی از دلایل مفید بودن سرمایه گذاری در بازاریابی محتوا را برای برند شما بدانیم. این دلایل عبارتند از:

اقتدار برند خود را افزایش ‌می‌دهد

در بازاریابی محتوا اگر محتوای با کیفیت ارائه دهید ، محتوا باعث خواهد شد که برند شما از اقتدار تجاری قوی‌تری برخوردار باشد. همیشه مطمین باشید که کیفیت محتوا ‌می‌تواند برند شما را در جستجوی اطلاعاتی که برند را به اهداف بازاریابی خود برساند کمک کند.

 

بازگشت خوب سرمایه (ROI)

روش‌های زیادی وجود دارد که ROI شما را افزایش ‌می‌دهد اما یک عامل مهم این است که وقتی CTA را در محتوای خود در مکان مناسب قرار ‌می‌دهید ، منجر به افزایش بازدید شما ‌می‌شود که در نهایت منجر به رشد تجارت ‌می‌شود.

 

برند خود را قابل اعتماد کنید

در بازارایابی محتوا ٬ کیفیت یک نام تجاری خوب این است که همیشه با محتوای عالی ارائه ‌می‌شود. مطالب محتوا به آنچه برند مربوط ‌می‌شود بستگی دارد. اگر محتوا عالی باشد ، افراد بیشتر به دنبال آن ‌می‌گردند ، و اگر به طور مداوم با آن محتوا روبرو شوید ، برند شما را موثر و منبع اصلی اطلاعات ‌می‌کند که عاملی برای اعتماد مردم به نام تجاری شما خواهد بود.

بیشتر بخوانید: تولید محتوا شبکه های اجتماعی

نتیجه مثبت برای رتبه بندی سایت

همانطور که ‌می‌بینیم در بازاریابی محتوا ٬ محتوای با کیفیت بینندگان بیشتری را به خود جلب ‌می‌کند در حالی که ترافیک وب بیشتری وجود خواهد داشت که باعث ارتقا ranking رتبه بندی سایت در صفحه نتایج موتور جستجو (SERP) ‌می‌شود و واضح است که هرچه رتبه بندی در SERP بیشتر باشد ، بازدید وب بیشتر ‌می‌شود که در نهایت منجر به آگاهی بیشتر از برند شما ‌می‌شود.

بیشتر بخوانی: تولید محتوا وب سایت

 

استراتژی بازاریابی دیجیتال

استراتژی بازاریابی دیجیتال برای افزایش تبادلات

استراتژی بازاریابی دیجیتال برای افزایش تبادلات
زمانی بود که اینترنت کاملاً رشد نکرده بود. در آن دوره خرده فروشان به منظور افزایش فروش ، به انواع استراتژی‌ها و تاکتیک‌های هوش بازار متکی بودند. این شامل تبلیغات ، تبلیغات محیطی ، نامه‌های مستقیم ، نمایش پنجره‌ها ، نظرسنجی‌ها و کاتالوگ‌ها است. اما با e-com موفقیت در خرده فروشی کاملاً چالش برانگیز است ، یک کارآفرین مجبور است برخی از استراتژی‌های دیجیتالی جدید را اجرا کند. بیشتر به بحث در مورد تاکتیک‌هایی می‌پردازیم که شانس‌ها (چشم اندازها) را به مشتری تبدیل ‌‌می‌کند.

بیشتر بخوانید: دیجیتال مارکتینگ چیست؟

استراتژی‌‌ بازاریابی دیجیتال

تکنیک‌‌های زیادی وجود دارد که خرده فروشان ‌‌می‌توانند برای دستیابی به مزایا از آن استفاده کنند.

 

مشتری خود را درک کنید

در اینجا اولین چیزی است که به شما امکان ‌‌می‌دهد بر روی مشتریان خود تمرکز کنید. در مرحله اول تبادلات فعلی خود را ایجاد کرده و شناخت خود را زیاد کنید. این امر شما را به سمت افزایش فروش بالا سوق خواهد داد. ابزارهای بسیار خوبی برای درک نیاز کاربران در دسترس است. مشتریان شما آینده شما هستند که موفقیت شما به آنها بستگی دارد.

آگاهی و دید خود را افزایش دهید

باید بدانید در مطالب ترند چه راهی برای بهینه سازی سرعت تبادلات وجود دارد. به همین دلیل ، فروشندگان به بازار و رقبا چشم دوخته اند. هنگامی که پربازدیدترین محتوای مورد بازدید را ردیابی کردید ، ‌‌می‌توانید تجزیه و تحلیل عمیق را انجام دهید. بنابراین چند راه حل خوب برای ایجاد آگاهی و دید وجود دارد.

مشتریان را درگیر خود کنید
”وقت طلاست”. به مشتریان خود وقت دهید. برای توضیح این نکته پنج مرحله وجود دارد:
مشتری خود را مشخص کنید
مستقیماً با آنها صحبت شوید
از اولویت‌های آنها بپرسید
دنبال آنچه مطلوب مشتری است باشید.
درباره بازخورد محصولات از مشتری سوال کنید.
تعامل مستقیم با مشتریان به شما کمک ‌‌می‌کند تا وفاداری آنها را به دست آورید و همچنین بازخورد شایسته ای از سخنان هوشمندانه به دست می‌آورید.

طرح‌‌های جذاب را پیدا کنید

طرحی که مورد استفاده قرار ‌‌می‌گیرد یا قرار است مورد استفاده قرار گیرد باید از نوع انتخابی باشد. همانطور که باید قلب را لمس کند. بر اساس انتخاب رنگ ، کادر بندی عبارات ، تصاویر و نمایش‌‌ها ، عنصر صحیح ، تبلیغات و طراحی ، از طریق بازخورد می‌توان فهمید که آیا کارها درست پیش ‌‌می‌روند یا نه. آزمایشی بر روی این عناصر قبلی تهیه کنید تا علاقه مخاطبان خود را ببینید.

تصاویر با کیفیت بالا ارائه ‌‌دهید

تصاویر صیقلی و با کیفیت بالا مشتری‌‌های زیادی را به خود جلب ‌‌می‌کند. اعطای حقوق مشتری برای دیدن ، تفکر و خرید محصول از دید آنها به وضوح تصاویر بستگی دارد. بعضی اوقات مشتریان در هنگام خرید آنلاین بیشتر از اینکه توصیف خوب آن موجب خرید باشد ، تصاویر این محصول مشتری را جذب می‌کند.

سبد خرید را هرگز رها نکنید

در خرید آنلاین بیشتر اوقات مردم محصولات خود را که ‌‌می‌خواهند خریداری کنند در لیست کوتاه قرار ‌‌می‌دهند و آنها را رها ‌‌می‌کنند. هدف شما آوردن این گاری‌‌ها برای خرید است.
نکات: چند پیشنهاد جذاب ایجاد کنید ارسال یادآوری ، معاملات کوتاه مدت ، نظرسنجی و غیره

همانطور که شدت تجارت الکترونیکی همچنان در حال افزایش است و رقابت به شدت تنگاتنگ ‌‌می‌شود ، پیاده سازی رویکردهای فوق به افزایش فروش خرده فروشان در یک طرف و افزایش قابلیت‌‌های دیجیتالی آنها برای تسریع در عملکرد کمک ‌‌می‌کند. این بخشهای بیشتری از خریداران آنلاین را به سمت تغییرات سوق ‌‌می‌دهد.

 

سئو کلاه سیاه چیست؟

تاکتیک‌های رایج سئو کلاه سیاه (black hat) برای عقب ماندن در سال ۲۰۲۰

سئو کلاه سیاه (black hat seo) تاکتیک‌های رایجی هستند که مدیران وب سایت ها برای بالا بردن بازدید خود از این روش های نادرست استفاده می کنند. و سئو (بهینه سازی موتور جستجو) یا فرآیند بهبود رتبه‌های وب سایت در نتایج جستجو است. رتبه بندی صفحه اول برای دستیابی به حداکثر دید و تجارت آنلاین ضروری است. برخی از دستورالعمل های مدیر وب وجود دارد که باید هنگام انجام سئو از آنها پیروی کنید. با در نظر گرفتن تاکتیک‌های قانونی سئو می توانید نتایج پایدار و ملموسی بدست آورید.

روش‌های سئو کلاه سیاه (black hat seo)

با این حال ، همیشه برای انجام کاری دو روش وجود دارد ، یکی طولانی است اما نتایج رضایت بخشی را به همراه دارد ، و دیگری کوتاه است ، اما محصولات نهایی مخرب است. در مورد سئو ، راه دوم سئو کلاه سیاه (black hat seo) است که از روش‌های فریبنده برای دستکاری نتایج جستجو استفاده می کند. این تکنیک های غیرقانونی آسان و قابل اعتماد به نظر می رسند ، اما موتورهای جستجو به اندازه کافی برای مقابله با شیطنت ها و مجازات کردن آنها ، هوش و ذکاوت دارند.
بنابراین ، برای جلوگیری از مجازات موتور جستجو و تعطیلی تجارت آنلاین خود ، نباید روی روشهای سئو کلاه سیاه (black hat seo) حساب کنید.

امروز در مورد این تاکتیک‌های سئو کلاه سیاه (black hat seo) صحبت می کنیم تا حتی ناخواسته این موارد را انجام ندهید.

 

بک لینک‌های پولی

کیفیت و بک لینک‌های مرتبط یکی از مهمترین عوامل رتبه بندی است و گوگل محبوبیت پیوند شما را هنگام رتبه بندی وب سایت ها اندازه گیری می کند. گوگل با همه بک لینک‌ها یکسان رفتار نمی‌کند. بک لینک‌های دارای دامنه بالا نسبت به پیوندهای ورودی DA پایین، وزن بیشتری در رتبه بندی دارند. بک لینک‌ها رای به محتوای با کیفیت شما و خدمات شما است. موتورهای جستجو فقط درصورتی که پیوند شما مرتبط بوده و در آن مکان معنا پیدا کند به پیوند صلاحیت بک لینک می‌دهند.

گاهی اوقات ، افراد لینک‌ها را می‌خرند یا از روش‌های غیرقانونی ایجاد لینک پیوند برای بهبود مشخصات بک لینک وب سایت استفاده می‌کنند. غالباً ، گوگل پیوندهای پولی را با اندازه گیری میزان اعتبار و اعتبار وب سایت شناسایی می‌کند. از این رو ، اگر برای پیوندهایی از سایت ‌هایی که به جایگاه شما بی ربط هستند پرداخت می کنید ، موتورهای جستجو وب سایت شما را جریمه می کنند.

بنابراین ، به دنبال پیوندهای پولی نباشید. محتوا و خدمات با کیفیتی ارائه دهید ، تا مدیران وب به طور طبیعی شما را به بهترین وجهی به کاربرانشان لینک دهند.

 

پیوندهای پنهان

در روزهای گذشته ، پیوندهای مخفی یکی از متداول ترین تاکتیک‌های ایجاد لینک برای تجارت‌های مختلف آنلاین بود. اکنون ، گوگل الگوریتم‌های خود را برای مواجهه با این نوع تکنیک فریبنده و مجازات آنها به روز کرده است. پیوندهای پنهان پیوندهایی هستند که برای کاربر قابل مشاهده نیستند و فقط برای ربات‌ها قابل مشاهده هستند. رهنمودهای Google Webmaster به برخی از تکنیک‌های پیوند پنهان ممنوع اشاره کرده است:

متن پشت یک تصویر

متن اندازه قلم صفر

پیوندهای خارج از صفحه

متن سفید روی پس زمینه سفید

ویرگول لینک مستقیم ، نقطه توقف کامل ، یا یک کاراکتر واحد

اگر می‌خواهید وب سایت خود را از نظر وجود لینک‌های مخفی بررسی کنید ، ابزارهای آنلاین زیادی در دسترس هستند که می توانند به شما کمک کنند تمام پیوندهای وب سایت را کاوش کنید. توصیه می شود از انجام پیوندهای مخفی در سایت خود جلوگیری کنید. از این رو ، آنها را در اسرع وقت حذف کنید.

شبکه‌های خصوصی وبلاگ (PBN)

شبکه وبلاگ خصوصی مجموعه‌ای از بسیاری از وب سایت‌های وبلاگ است که برای ایجاد بک لینک طراحی شده اند. که از آن برای افزایش قدرت یکدیگر از طریق لینک مزرعه یا انتقال اختیار به یک وب سایت مرکزی استفاده می شود. PBN تحت مزرعه لینک یا طرح های پیوند قرار می گیرد که توسط موتورهای جستجو ممنوع است زیرا مقیاس رتبه بندی بک لینک و وب سایت های با کیفیت پایین در SERP بالاتر است.

Google تجربه کاربر را در اولویت قرار می دهد و PBN کاربران را برای دریافت اطلاعات مناسب به دردسر می‌اندازند. Google برخی اصلاحات را در الگوریتم‌ها اضافه کرده است و به راحتی می تواند طرح‌های پیوند را پیدا کند.

به طور کلی ، PBN ها با همان آدرس IP ، محتوای مشابه ، سرورهای مشترک و مالکان مشابه شناسایی می‌شوند. ربات‌های گوگل می‌توانند به راحتی این الگوها را شناسایی کرده و وب سایت شما را به دلیل این شیطنت جریمه کنند.

Cloaking و Redirects یواشکی

Cloaking مفهومی است که در آن محتوای مختلفی به کاربران و ربات ها ارائه می شود که غیراخلاقی و نادرست است. گوگل به اندازه کافی هوشمند است که این روش غیرقانونی سئو کلاه سیاه (black hat seo) را تشخیص می دهد.
جابجایی های اضافی ، دزدکی حرکت کردن نیز تکنیک سُو کلاه سیاه است و برای هدایت ترافیک به صفحه خاصی استفاده می شود. یک صفحه از نظر محتوای آن رتبه بندی می شود ، اما هنگامی که کاربر روی آن کلیک می کند ، به یک صفحه وب بی ربط هدایت می شود ، که باعث تحریک کاربران و موتورهای جستجو می شود.

از آنجا که گوگل ارجاع های بی ربط را دوست ندارد ، ربات ها زمینه هر دو صفحه را درک می کنند. اگر این تغییر مسیرها هیچ ارتباطی با یکدیگر نداشته باشند ، در این صورت شما دچار دردسر بزرگی شده و واجد شرایط دریافت نمایه سازی دائمی هستید. تغییر مسیرها برای بهبود پیوندهای خراب و صفحات منتقل شده است و استفاده از تغییر مسیرها برای هرگونه تاکتیک دستکاری جریمه می شود. بنابراین ، از هدایت های آب زیر کاه برای هدایت بازدید از وب سایت های دیگر به وب سایت خود استفاده نکنید.

پر کردن کلمات کلیدی برای سئو کلاه سیاه

کلمات کلیدی عباراتی هستند که کاربران برای یافتن وب سایت های شما و مانند شما استفاده می کنند و موتورهای جستجو از کلمات کلیدی برای ارائه بهترین نتایج مرتبط به کاربران استفاده می کنند. استفاده غیرضروری از کلمات کلیدی در محتوا فقط پر کردن است ، که نقض دستورالعمل های مدیر وب است.

محدودیت خاصی برای تراکم کلمات کلیدی وجود ندارد ، اما به خاطر داشته باشید که کلمات کلیدی شما در آن جمله معنی پیدا می کنند و فقط برای رتبه بندی درج نمی شوند. جدیدترین به روزرسانی BERT Google به راحتی زمینه محتوای شما را درک می کند و به راحتی می تواند پر کردن کلمات کلیدی را تشخیص دهد. شما باید محتوای خود را برای کاربران ایجاد کنید.

از آنجا که گوگل می تواند محتوای شما را درک کند ، لازم نیست محتوای خود را با کلمات کلیدی پر کنید ، از مترادف ها و تغییرات کلمه کلیدی در یک حد مناسب استفاده کنید تا مقدار آن را به کاربران منتقل کنید.

اینها برخی از تاکتیک‌های سئو کلاه سیاه (black hat seo) است که می تواند به رتبه های فعلی شما آسیب برساند و ممنوعیت مادام العمر را اعمال کند. بنابراین ، با روشهای فریبنده فوق ، به امید رشد سریع ، تجارت فعلی خود را از دست خواهید داد. تنها قانون طلایی برای موفقیت دیجیتال این است که به طور منظم از تکنیک های بهینه سازی موتور جستجو پیروی کنید. این یک روند تدریجی است ، اما سئو به شما نتایج ملموس و طولانی مدت می دهد. قاصدک سافت برترین گروه نرم افزاری است که می تواند با بهترین روش ها و خدمات بازاریابی دیجیتال مبتنی بر نتیجه به شما در گرفتن رتبه بندی در صفحه اول کمک کند.

همیشه به یاد داشته باشید – بهترین خدمات را به کاربران خود ارائه دهید تا گوگل به شما پاداش دهد. یا کاربران خود را نادیده بگیرید و مجازات شوید.

 

بخوانید: سئو منفی چیست؟

سئو سایت

چرا مشاغل باید در هنگام شیوع COVID-19 در سئو سرمایه گذاری کنند؟

سئو برای رشد تجارت شما ضروری است و هنوز هم در طول COVID-19 وجود دارد. ویروس کرونا همه چیز از جمله کسب و کار را تحت تأثیر قرار می دهد. سئو هنوز برای تجارت شما حیاتی است ، اما روش انجام سئو تغییر کرده است. Covid-19 بر رفتار کاربر تأثیر گذاشته است ، و شما باید برای فهمیدن این تغییرات تلاش کنید و آنرا بهینه سازی کنید.
اکنون ، تلاش های شما در زمینه سئو باید حول رفتار تغییر یافته مشتریان بالقوه شما باشد و با آنها رفتار مناسب داشته باشد. از آنجا که مشاغل با بدترین وضعیت روبرو هستند ، تنها راهی که می تواند این تأثیرات شدید را جبران کند سئو سایت است.

چرا تجارت آنلاین شما در هنگام شیوع ویروس کرونا به سئو نیاز دارد.

نتایج ارگانیک ترافیک بیشتری دارند
نظرسنجی اشتراک کانال BrightEdge می گوید ۵۳٪ از کل بازدید به وب سایت ها از طریق جستجوی ارگانیک است. وقتی جستجوی کامل را در نظر می گیریم ، ۸۳٪ از ترافیک ارگانیک است و ۱۷٪ بقیه از جستجوی غیرارگانیک (نتایج تبلیغات پولی) است. بسیاری از مشاغل تجاری به دلیل اثرات همه گیر ویروس کرونا جستجوی تلیغات پولی را موقتاً متوقف کرده اند.

وقت آن است که چگونگی استراتژی تبلیغات PPC خود را پشتیبانی کرده و انرا ارزیابی کنید و از نتایج ارگانیک پشتیبانی کنید. شما باید بهترین محتوا را برای هدایت ترافیک ارگانیک به سمت خود طراحی کنید و همچنین سایر تکنیک های جستجوگرها را برای ارتقا رتبه خود در نظر بگیرید. بنابراین ، مشتریان را به صورت ارگانیک دعوت کنید و آنها را برای رسیدن به اهداف تجاری خود همراه کنید.

سئو مزایای طولانی مدت را ارائه می دهد

بهینه سازی موتور جستجو نیاز به سرمایه گذاری اولیه منابع دارد ، اما نتایجی که به صورت رتبه بندی موتور جستجو خواهید گرفت می تواند سالها ادامه داشته باشد.
تولید ، بهینه سازی و انتشار محتوای امروز به برند شما در آینده کمک می کند و می تواند به روز شود تا اهداف شرکتی متحول را در طول بهبود اقتصاد منعکس کند. بنابراین ، شما این فرصت را دارید که محتوای پردرآمد خود را مرور کنید ، آن را با سوالات جستجوی عمدی برخی از کاربران به روز کنید و شرایط فعلی را بهینه کنید.
بهینه سازی جستجو، تجربه کاربر را افزایش می دهد.

سئو بهترین روش بهینه سازی سایت و محتوای شما برای خرید مشتری جدید است. که مزایای اضافی بهبود تجربه کاربر (UX) را در بر دارد.
بهینه سازی موتور جستجو باعث می شود که سایت شما سازماندهی و راحتی بیشتری در هنگام علامت گذاری صحیح برچسب های ساختار داشته باشد. در غیر این صورت باید محتوا را برای دستیابی به اهداف ترافیک و تعامل بهینه سازی کنید.

از این رو ، امروز سایت خود را از دیدگاه کاربر ارزیابی کنید زیرا اگر کاربر شما راحت باشد ، خوشحال خواهید شد. بنابراین ، سئو خود را ادامه دهید ، در این حال بهترین تجربه کاربری را دنبال کنید تا اقدامات مورد نظر را از مشتریان بالقوه خود دریافت کنید.

 

سئو ارتباطات شما را بالا می برد

ما در حال بررسی این مسئله هستیم که در طول فرایند برنامه ریزی محتوا و ایجاد محتوا چگونه به یک کاربر بالقوه کمک می کند که حرکت بعدی را در مسیر ارتباط خود طی کند. از آنجا که به دلیل COVID-19 نیازهای رسانه ای مصرف کننده بسیار زیاد است ، زمان مناسبی است که با استفاده از محتوای با کیفیت برای تبدیل آنها به مشتریان خود ، حرکت کنید.
با توجه به نوع کسب و کاری که دارید و میزان وقفه فعالیتهای تجاری شما ، باز ممکن است زمان آن نباشد که چشم اندازها را به فروش تبدیل کنید. با این حال ، می توانید فعلاً برای تبدیل آنها به اقدامی دیگر دوباره بهینه سازی کنید. به این ترتیب می توانید رابطه خود را با مشتری عمیق کنید و به شما این امکان را داشته باشید تا یک بار دیگر فروش امکان پذیر شود.

حتما بخوانید: دلایل اهمیت تمرکز بر روی سئو

به روز بودن به شما رتبه بندی می دهد

به روز بودن مطالب مهم است. Google ترجیح می دهد محتوای EAT و استندهای EAT برای تخصص ، مطالب قوی و قابل اطمینان را ببیند. علاوه بر این ، ما همچنین می دانیم که موتورهای جستجو می خواهند آخرین اطلاعات را نیز به جستجوگران نشان دهند. از این رو ، محتوای با کیفیت منظم شما که به خوبی تحقیق شده ، به درستی قالب بندی شده ، بهینه شده و محتوای منحصر به فرد است ، به شما امکان می دهد در نتایج جستجو در مقابل جستجوگران با انگیزه ظاهر شوید.

بنابراین ، محبوب ترین یا پربازدیدترین محتوای خود را نیز به روز کنید تا از بروز بودن بهره مند شوید. نیازی به افزودن محتوای مربوط به COVID ندارید اما می توانید از به روز بودن محتوای موجود خود اطمینان حاصل کنید و به طور مداوم ایجاد محتوا را در نظر بگیرید.

اینها برخی از دلایل یا مزایای سئو است که اهمیت آن را در بحران Covid-19 نشان می دهد. بنابراین ، اگر می خواهید در این شرایط همه گیر ، تجارت خود را به صورت مداوم ادامه دهید ، بهینه سازی موتور جستجو را برای وب سایت کسب و کار خود متوقف نکنید.

قاصدک سافت با استراتژی های بازاریابی نتیجه محور و متخصصان دیجیتال مجاز می تواند به شما در انجام این کار کمک کند. ما دارایمتخصصان در زمینه بازاریابی دیجیتال و سئو معتبر هستیم که می توانیم یک برنامه سئو مناسب برای کسب و کار شما برای غلبه بر مشکلات دوران ویروس کرونا ایجاد کنیم. بنابراین ، برای بحث در مورد نیازهای خود با ما تماس بگیرید.

همچنین بخوانید: چرا سئو برای رشد تجارت الکترونیک شما مهم است؟