سئو منفی چیست؟

سئو منفی چیست؟

سئو منفی چیست؟
سئو منفی مخفف تاکتیک های نامشروعی است که برای کاهش رتبه و اقتدار رقبا استفاده می شود. این روش بیشتر به عنوان “کلاه سیاه” شناخته می شود که عملی در برابر دستور العمل های موتور جستجو است ، که برای بالا بردن رتبه سایت در نتایج جستجو استفاده می شود. این روش ها می توانند وب سایت شما را به طور دائمی از بین ببرند. اگر کسب و کار آنلاین انجام می دهید ، پس باید از این تکنیک ها آگاهی داشته باشید تا از عواقب منفی سئو منفی رنج نبرید.

سئو منفی چیست؟ چگونه می توان آن را شناسایی و پیشگیری کرد؟

 

بیایید در مورد این فعالیت های غیراخلاقی و روش های درمانی برای ایمن ماندن صحبت کنیم.

مزرعه لینک برای سئو منفی

معمولاً اسپمرها یک مزرعه لینک ایجاد می کنند که به سمت سایت شما هدایت می شود. مزرعه لینک شبکه ای به هم پیوسته از لینک هایی است که ارزش لینک را به یک وب سایت هدف منتقل می کند. این یک تکنیک کلاه سیاه است، که مدیران سایت از آن برای بهبود نمایه لینک خود استفاده می کنند، اما در مورد سئو منفی، لینک ها از وب سایت های کم قدرت یا بی ربط هدایت می شوند. این نوع مزرعه لینک به دلیل تخلف از دستورالعمل های موتورهای جستجو، قدرت شما را پایین خواهد آورد.

جدای از مزرعه های لینک، اسپمرها لینک های بدی را در نظرات ارسال می کنند ، وب سایت شما را با کلمات کلیدی بی ربط پیوند می دهند، گوگل مزرعه لینک را تحمل نمی کند و رتبه بندی شما را کاهش می دهد.

برای جلوگیری از این عواقب ناخوشایند، باید از ابزارهای آنلاین برای پیگیری بک لینکها و لینک های اسپم از منابع غیر طبیعی استفاده کنید. ابزارهای آنلاین بسیاری مانند Ahrefs ، Open Site Explorer ، MonitorBacklinks و غیره وجود دارد. می توانید از این ابزارها برای نظارت بر بک لینک هایی که بدست آورده و از دست می دهید استفاده کنید. برخی از ابزارها هر زمان که بک لینک دریافت می کنید یا از دست می دهید شما را مطلع می کنند.

برای محافظت در برابر مزرعه لینک باید مرتباً مشخصات لینک خود را بررسی کنید. اگر لینک غیرطبیعی پیدا کردید ، آنها را رد کنید. “Disallow” به گوگل می گوید که شما چنین پیوندی را نمی خواهید و با استفاده از هرزنامه لینک ، قدرت شما را تخریب می کند. گزینه disallow با ابزار ردیابی بک لینک نیز همراه است.

درخواست حذف لینک جعلی:

پیوندهای معتبر عامل اصلی اعتبار و رتبه بندی یک وب سایت است. اسپمرها این پیوندهای معتبر را هدف قرار می دهند و آنها را برای درخواست حذف لینک با نام شما ارسال می کنند. از دست دادن یک لینک با کیفیت ، دید و شهرت شما را از بین می برد.
برای ذخیره لینک های ارزشمند خود ، آنها را فیلتر کنید و مرتباً ردیابی کنید. اگر موردی را گم کردید ، با مدیر وب سایت تماس بگیرید و دلیل آن را بپرسید. همیشه با حساب کاربری ایمیل shdj خود با مدیر وب سایت تماس بگیرید ، هرگز از ایمیل های شخصی استفاده نکنید.

تکثیر داده:

افراد محتوای شما را کپی کرده و در هر بستر ممکن به اشتراک می گذارند. از آنجا که موتور جستجو محتوای تکراری را پیدا می کند ، از اعتبار شما می کاهد. محتوای تکراری دستورالعمل های Google Webmaster را نقض می کند و شما را مجازات می کند. برای بررسی محتوای تکراری ، از ابزارهای آنلاین مانند Copyscape استفاده کنید ، اگر محتوایی پیدا کردید ، آن محتوا را به عنوان هرزنامه گزارش کنید.

حملات هک و بدافزار:

هک و بدافزار می تواند تصویر شما را به کاربران و موتورهای جستجو نیز خراب کند. هکرها آسیب پذیری های شما را هدف قرار می دهند و برای دریافت دسترسی غیرمجاز، امنیت شما را نقض می کنند. آنها می توانند محتوای نامناسبی را منتشر کنند ، که می تواند مخاطبان شما را از مراجعه به وب سایت شما منصرف کند. هکرها بدافزارهایی مانند Trojans ، اسکریپت ها و غیره را برای آلوده کردن سیستم و تخریب خدمات شما ارسال می کنند.

گاهی اوقات سرور شما به دلیل حمله DDoS از کار می افتد ، که شامل تعداد زیادی درخواست از سرور شماست. وقتی چندین درخواست از وب سایت در سرور بارگیری می شود ، می توانید آن را با سرعت کم شناسایی کنید. دلایل زیادی برای سرعت پایین وجود دارد ، اما اگر آنها را بهینه کنید ، می توانید بر سرعت سرور و وب سایت خود غلبه کنید.

برای محافظت از خود در برابر هک شدن ، از فناوری امنیتی پیشرفته مانند گواهینامه SSL ، فایروال و غیره استفاده کنید. اگر از وردپرس استفاده می کنید ، برای اطمینان از امنیت خود از افزونه Google Authenticator استفاده کنید. شما باید از رمزهای عبور قوی ، از جمله نویسه های خاص ، حروف مختلف و اعداد استفاده کنید. برای مدیریت بدافزار و پرونده های ناخواسته آنتی ویروس نصب کنید. خرابی سرور را کنترل کرده و برنامه میزبانی را با امنیت پیشرفته در برابر DDoS یا سایر حملات سایبری مضر انتخاب کنید.

تکنیک های کلاه سیاه در سئو منفی

سئوی منفی همیشه از سمت رقیب شما برای تخریب و فریب شما اتفاق نمی افتد بلکه، بلکه عامل سئوی منفی خود شما نیز می توانید باشید. وقتی از تکنیک های کلاه سیاه برای دستکاری رتبه بندی موتورهای جستجو استفاده می کنید ، در نهایت رتبه موجود خود را از دست می دهید. بنابراین ، اگر استراتژی های غیراصولی را انتخاب کنید ، می خواهید با نتایج ضد تولید روبرو شوید. هرگز نباید از تکنیک های کلاه سیاه استفاده کنید زیرا این فقط توهم موفقیت اولیه است. عملکردهای قانونی Legit به زمان نیاز دارند اما نتایج پایدار طولانی مدت را ارائه می دهند. بدون صبر؛ شما نمی توانید یک شبه موفقیت کسب کنید. برای جلوگیری از نقض غیرعمدی قوانین ، از دستورالعمل های گوگل وب مستر استفاده کنید.

بخوانید: دلایل اهمیت تمرکز بر روی سئو

دستورالعمل های خزنده:

مدیرت اشتباه ربات های خزنده می تواند ناآگاهانه یا عمدا انجام شود. اگر برچسب no-index یا robot.txt را در این دستورالعمل اضافه کرده اید ، خزنده ها از خزیدن و فهرست شدن صفحه یا وب سایت شما صرف نظر می کنند. همیشه هنگام افزودن دستورالعمل های خزنده دقت لازم را داشته باشید. گاهی اوقات مدیر سئوی شما به دلیل برخی کینه های شخصی ، این دستورالعمل ها را عمداً اضافه می کند. برای بررسی گزارشات خطا یا مشکلات موجود در خزیدن و نمایه سازی ، باید از Google Search Console Tool استفاده کنید. همچنین می توانید صفحه نمایه شده خود را توسط “site: yourdoamainname.com” بررسی کنید. اگر صفحه ای وجود ندارد ، باید به دنبال پرونده ربات بگردید و آن را به روز کنید.

اینها تکنیک های سئو منفی است که می تواند بر تجارت آنلاین شما تأثیر بگذارد. پیشگیری بهتر از درمان است. شما نمی توانید دیگران را مجبور کنید تا از این روش ها استفاده نکند اما می توانید از خود در برابر قربانی شدن محافظت کنید. شما باید از Google Webmaster Tools برای دریافت هشدار در مورد حملات بدافزار ، خطاهای سرور ، مجازات دستی از طرف گوگل و غیره استفاده کنید. نکته دیگری که باید در نظر بگیرید این است که هرگز از این روش ها برای دیگران استفاده نکنید ، همیشه یک بازی عادلانه انجام دهید. اگر شایسته هستید ، گوگل به طور خودکار آنچه را که واجد شرایط هستید، می دهد. به جای تخریب دیگران ، خود را بهبود ببخشید.

تاثیر سئو در رشد تجارت الکترونیکی

چرا سئو برای رشد تجارت الکترونیکی شما بسیار مهم است؟

تجارت خرده فروشی امروز به جای  بازاریابی آفلاین بیشتر به تبلیغ آنلاین بستگی دارد. هنگامی که آمادگی ارائه خدمات دیجیتالی به مشتریان خود را دارید ، برای رشد دید آنلاین خود و در نتیجه افزایش فروش و سود شغلی در تجارت الکترونیکی ، به سئو نیاز دارید.

 

تاثیر سئو در رشد تجارت الکترونیک

مهم نیست که کسب و کار شما کوچک است یا بزرگ ، سئو برای استفاده از تجارت الکترونیک ضروری است. اجرای یک استراتژی سئو  موثردر جستجوگرها برای فروشگاه تجارت الکترونیک می تواند تجارت آنلاین شما را از بین یا بالا ببرد.

با این وجود ، بسیاری از افراد به احتمال بهینه سازی موتور جستجو برای یک وب سایت تجارت الکترونیکی شک دارند. در زیر برخی از نکات معتبر آورده شده است که ثابت می کنند چرا سئو برای افزایش بازدید ارگانیک از وب سایت تجارت الکترونیکی شما بسیار مهم است.

افزایش تعداد فروش:

بدیهی است که استفاده از استراتژی مناسب بازاریابی باعث افزایش دامنه تجارت شما و در نتیجه فروش زیاد می شود. دریافت رتبه های برتر اصلی از طریق سئو باعث افزایش اعتماد مشتری به نام تجاری شما می شود که تعداد بازدید را بهبود می بخشد.

مشتریان جدید کسب کنید:

از طریق سئو می توانید مشتری اصلی را هدف قرار دهید تا به مشتریان جهانی برسید. مشتری اصلی که از طریق سئو کسب می کنید ، پتانسیل بالایی برای خرید محصول شما در سایت تجارت الکترونیک خواهد داشت.

بهبود اعتبار آنلاین:

هر شرکت تجارت الکترونیکی تمایل به حفظ شهرت مثبت در گوگل را دارد زیرا کاربران معمولاً خواندن بررسی های آنلاین قبل از پرداخت را ترجیح می دهند. به همین دلیل مدیریت اعتبار نام تجاری ضروری است. سئو به بهبود اعتبار آنلاین شما ، جلوگیری از بررسی های منفی و ارتقا feedback بازخورد مثبت در صفحات جستجو کمک می کند.

نتایج بلندمدت:

بهینه سازی موتور جستجو نتایج طولانی مدت را ارائه می دهد که با سایر گزینه های بازاریابی امکان پذیر نیست. تلاش های شما در یک بار جستجوگرها می تواند طولانی مدت بدون سرمایه گذاری در هزینه های سنگین و همچنین نیروی انسانی کار کند.

اکنون ، شما به ضرورت خدمات سئو تجارت الکترونیک اعتراف کرده اید. بنابراین ، بیایید چند استراتژی موثر در مورد سئو را که می توانند برای پورتال تجارت الکترونیک شما مفید باشند ، بحث کنیم.

سئو داخلی:

همه چیز در بستر دیجیتال با سئو داخلی شروع می شود. قبل از سئو در صفحه ، نمی توانید دستیابی به موفقیت را در یک سیستم عامل ارگانیک پیش بینی کنید. عوامل متعددی تحت سئو داخلی در نظر گرفته می شوند. برخی از آنها به شرح زیر است:

عنوان ها

توضیحات

توضیحات محصول

آدرس اینترنتی

نام جایگزین تصویر

عنوان ها و موارد دیگر

علاوه بر این ، فراموش نکنید که UI / UX وب سایت خود را در نظر بگیرید تا سفر بی نقصی به کاربر ارائه دهید.

سرعت وب سایت:

سرعت یک جز حیاتی برای خدمت رسانی به مشتریان / کاربران شما ، به بهترین وجه است. اگرچه سرعت خاصی برای یک وب سایت بهترین نیست ، اما وب سایتی که در عرض ۰-۳ ثانیه بارگیری می شود نسبت به رقبای خود دارای وزن بالایی است. این تلاشی برای بهبود تجربه خریدار در بستر آنلاین است. ابزارهای زیادی برای کمک به شما در تعیین سرعت وب سایت در کنار بهترین توصیه های ممکن برای افزایش عملکرد وب در دسترس است.

بهینه سازی های جستجوی صوتی:

با این وجود ، جستجوی صوتی روند جدیدی در صنعت دیجیتال است. این روند تعداد خریدارانی را که جستجوی گفتاری را به جستجوی استاندارد دسک تاپ ترجیح می دهند ، افزایش داده است. همچنین با گذشت زمان ، در دسترس بودن دستگاه های دستیار صوتی جای جستجوی متداول را با جستجوی صوتی خواهد گرفت. از این رو ، پورتال تجارت الکترونیکی شما باید برای جستجوی صوتی بهینه شود.

بنابراین ، این نکات به شما کمک می کند تجارت الکترونیکی تجارت آنلاین خود را به اوج جدید برسانید و نام تجاری خود را از طریق سیستم عامل های دیجیتال پر کنید.

مهمتر از همه ، صرف نظر از رسانه بازاریابی ، نمی توانید پتانسیل برجسته بهینه سازی موتور جستجو در بهبود تجارت الکترونیکی خود را فراموش کنید.

تجارت الکترونیکی موفق

راههای برتر ایجاد یک تجارت موفق در تجارت الکترونیکی

تجارت الکترونیکی یک ایده عالی تجاری است و مردم این روزها رسانه های آنلاین را به خرید بیشتر موارد ترجیح می دهند. اینترنت دارای تعداد کاربری بی شماری است و شما فرصت های زیادی برای فروش آنلاین محصولات خود دارید.
اگرچه بسیاری از مشاغل تجارت الکترونیکی از قبل وجود دارند و شما باید تلاش کنید موقعیت خود را در بازار آنلاین مشخص کنید و سود کسب کنید. شما باید یک تجارت آنلاین قوی و فریبنده ایجاد کنید ، که می تواند مشتری را جذب کند و به طور موثر به او توجه کند. شما باید رقبای خود را پشت سر بگذارید و یک ارزش تجاری بسازید که مشتریان بتوانند به راحتی اعتمادشان را به آن جلب کنند.

چند روش عالی وجود دارد که باید بدانید تا موفقیت فروشگاه آنلاین خود را تضمین کنید و سودهای مداوم کسب کنید.

بیایید در مورد این روشهای موثر برای ایجاد یک تجارت موفق الکترونیکی بحث کنیم.

خریدار خود را در نظر بگیرید

هنگام ایجاد مشاغل آنلاین ، دانستن قصد کاربر ضروری است. وقتی می دانید مشتری آنها چه می خواهد ، می توانید به آنها خدمات دهید. منطقی نیست اگر زمانی ظاهر شوید که آنها به دنبال چیز دیگری هستند. شما باید درک کاملی از شخصیت خریدار خود و عواملی داشته باشید که می تواند آن را تغییر دهد.
شخصیت خریدار یک پدیده ثابت نیست و با توجه به سیستم عامل های مختلف تغییر می کند. یک کاربر از رسانه های اجتماعی قصد و رفتار متفاوتی دارد ، سپس کاربر جستجوی گوگل. بنابراین شما باید درباره بازار و شخصیت خریدار خود تحقیق کنید تا به آنها خوراک مناسب داده و وب سایت تجارت الکترونیکی خود را رشد دهید.

برای تبلیغ محصولات ، از بازاریابی تأثیرگذار استفاده کنید

بازاریابی تأثیرگذار می تواند نتایج سریعی به شما برساند و به شما در ارتقا سطح مشتری خود کمک کند. اگر برخی از افراد معتمد و معتبر تأیید کنند و آنها را به خرید توصیه کنند ، مردم به راحتی محصولات را خریداری می کنند.
شما باید با پیروان قابل توجهی به دنبال تأثیرگذاری بر شخصیت های مهم خود باشید. تأیید محصول از یک پروفایل معروف تأثیر انقلابی بر شخصیت خریدار دارد و شما می توانید با این کار فروش محصول خود را تقویت کنید. اگر بودجه بالایی ندارید ، می توانید با پیروان کم اما فداکار به تأثیرگذاران خرد نزدیک شوید. بازاریابی اینفلوئنسر موثر است و شما باید هنگام ایجاد یک استراتژی بازاریابی این نکته را در نظر بگیرید.

بهینه سازی مشاغل آنلاین خود را ادامه دهید

هرچه بیشتر برای مشتری احتمالی خود ظاهر شوید ، رشد بیشتری نیز خواهید داشت. با گسترش حلقه مشتری می توانید وب سایت تجارت الکترونیکی خود را پرورش دهید. اگر در دسترس مشتری احتمالی خود باشید به شما کمک می کند. اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما از نظر سئو بهینه شده است و از نظر ارگانیک در صفحات جستجو نتایج درستی می گیرید. برای این منظور می توانید از خدمات آژانس های معتبر سئو نیز استفاده کنید. اما ، یک آژانس قانونی سئو انتخاب کنید و تجارت تجارت الکترونیکی خود را گسترش دهید.
سئو فرآیند تصفیه مداوم است و برای ادامه رشد باید این کار را ادامه دهید. بنابراین ، وب سایت خود را بهینه سازی کنید تا تمام مخاطبان خود را پوشش دهد و تجارت خود را تقویت کنید.

از وب سایت های تخصصی ترافیک رایگان دریافت کنید

روش های زیادی برای هدایت ترافیک وجود دارد مانند موتورهای جستجو ، رسانه های اجتماعی ، مراجعه به وب سایت ها و غیره. شما همچنین می توانید با قرار دادن محصولات خود در وب سایت های خاص خود ، مقداری ترافیک ایجاد کنید. بسیاری از وب سایت ها اجازه لیست محصولات را می دهند. شما فقط باید محصولات خود را در آن وب سایت ها به روز کنید و ترافیک ، هدایت و تبدیل اضافی دریافت خواهید کرد. این به شما کمک می کند محصولات بیشتری در معرض دید قرار دهید و شما را در معرض دید مخاطبان قرار دهد ، که این سایت تحت پوشش سایت شما نیست.

وب سایت تجارت الکترونیکی خود را به صورت ایندکس موبایل تنظیم کنید

ایندکس موبایل برای تجارت الکترونیکی شما ضروری است زیرا افراد بیشتر از تلفن های هوشمند خود برای جستجوی محصولات ، خدمات و هرگونه اطلاعات دیگر در اینترنت استفاده می کنند. بنابراین ، نباید مخاطبان تلفن همراه خود را نادیده بگیرید و پاسخگویی وب سایت خود را در اندازه های مختلف صفحه نمایش بررسی کنید. وب سایت شما باید به طور صحیح در تلفن های همراه کار کند و کاربر را به طور موثر تحت تاثیر قرار دهد گوگل همچنین وب سایت سازگار با موبایل را در رتبه بندی نتایج جستجو اولویت بندی می کند. بنابراین ، می توانید با بهینه سازی وب سایت تجارت الکترونیکی خود برای موبایل ، فروش خود را چند برابر کنید و رتبه خود را افزایش دهید.

اینها برخی از روشهای اصلی برای ایجاد یک تجارت موفق الکترونیکی است. برای بدست آوردن بازدهی سودآوری همیشه باید این عوامل را در نظر بگیرید. سئو می تواند به شما در دستیابی به اهداف تجاری و رشد فروشگاه آنلاین کمک کند.

ما در گروه نرم افزاری قاصدک سافت با طراحی حرفه ای سایت می توانیم به شما کمک کنیم تجارت تجاری خود را در ارتفاعات جدید تقویت کنید.

پیج کاری موفق در اینستاگرام

پیج کاری موفق در اینستاگرام

شرایط داشتن یک پیج کاری موفق در اینستاگرام چیست؟ چنانچه که شما هم دارای یک کسب و کار و دارای وب سایت شرکتی هستید. احتمالا این نیاز رو در خود دیده اید. که بایستی یک پیج در اینستاگرام داشته باشید. برای داشتن یک پیج اینستاگرام لازم است که نکات مهم را جهت داشتن یک پیج موفق اینستاگرام را بدانید. هنگامی که بیزینس اکانت در اینستاگرام به راه افتاد بسیاری از افراد کسب و کار آنلاین خود را در اینستاگرام راه اندازی کردند.همچنین یک فرصت مناسب برای کسانی بود که بودجه راه اندازه یک فروشگاه یا مغازه را نداشتند و با یک پیج بیزینسی به راحتی محصولات خود را به سراسر ایران ارسال می کردند در واقع پیج اینستاگرام ویترین مغازه آنها بود.

 

مواردی که به شما برای داشتن یک پیج کاری موفق در اینستاگرام کمک می کند

– انتخاب یک نام کاربری مناسب برای داشتن یک پیج کاری موفق ضروری است

شاید راحت ترین کار برای ایجاد یک پیج انتخاب نام کاربری باشد،اما در واقع یکی از مهم ترین موارد برای ایجاد یک پیج کاری موفق می باشد. اسم پیج شما نباید از اسامی عجیب و غریب باشد شما باید اسمی را انتخاب نمایید که تلفظ آن راحت باشد و مخاطب با یک سرچ به راحتی شما را پیدا کند.

– کاربران خود را مورد توجه خود قرار دهید

از جمله از اشتباهاتی که پیج های بیزینسی مرتکب می شوند بی توجهی به کاربران می باشد.شما برای داشتن یک پیج کاری موفق به یک ارتباط قوی میان خود و مشتریان نیاز دارید.پس اگر به شما دایرکت می دهند و کامنت می گذارند و می خواهند با شما ارتباط برقرار کنند انها را نادیده نگیرید.

– کپشن و مطالب خود را کپی نکنید

همیشه سعی نمایید خالق یک محتوا باشید و آن را کپی نکنید چرا که مخاطب متوجه این کپی برداری شما خواهد شد و دیگر پیج شما جذابیتی برای کاربران نخواهد داشت یا اگر مجبور به استفاده از یک مطلب در پیج خود شدین حتما منبع آن مطلب را معرفی نمایید. همیشه برای نوشتن کپشن پست های خود وقت بگذارید چرا که مخاطب این طریق با شما ارتباط برقرار می کند و نظراتش را با شما در میان می گذارد.

– پی در پی پست نگذارید

جهت حفظ کاربران خود نباید وقت و بی وقت برای محتواهای غیرضروری پست بزارید و باعث آزار و اذیت انها شوید.اگر به این کار ادامه دهید در نهایت فالوور های خود را از دست می دهید.

– به کار نبردن هشتگ نامناسب در پیج اینستاگرام

از جمله اشتباهاتی که کسب و کار ها مرتکب می شوند به کاربردن هشتگ های غیر مرتبط با محتوای پیج و یا به کار نبردن هیچ هشتگی می باشد. همچنین شما باید بدانید که استفاده از هشتگ دارای محدودیت هایی می باشد و اینستاگرام این امکان را به شما نمی دهد که بیشتر از ۳۰ هشتگ برای هر پست به کار ببرید. بسیاری از کارشناسان این حرفه معتقدند که ۱۵ هشتگ برای هر پست مناسب می باشد.

– همه ی فالوور های خود را در اینستاگرام دنبال نکنید

پیج شما یک پیج کاری می باشد و دلیلی ندارد که همه ی فالوور های خود را دنبال نمایید چرا که باعث می شود به اعتبار شغلی شما اسیب وارد کند. پس دقت نمایید که فقط کسانی را فالو کنید که مرتبط با کسب و کار شما باشد.

– شماره تماس خود را در پیج قرار دهید

شما با قرار دادن اطلاعات تماس خود در اینستاگرام باعث می شوید که مخاطب به شما اعتماد نموده و با شما ارتباط برقرار کند.امروزه همه به دنبال فروش بیشر هستند پس خود را در دسترس مخاطب قرار دهید.

 

– به طور منظم استوری بگذارید

می توان گفت استوری گذاشتن یک راه مناسب جهت گفت و گو با فالوور ها می باشد. شما با این کار چندبار در روز خود را برای مخاطب یادآوری می کنید اما از نکته غافل نمانید که شما برای موفقیت در پیج کاری باید در استوری گذاشتن وسواسی باشید به صورتی که مخاطب متوجه هدفمند بودن محتوای شما بشود.
در نهایت در استوری گذاشتن هم تعادل را برقرار نمایید و جذابیت خود را برای فالوور ها حفظ کنید.

ضرورت و فواید وب سایت

ضرورت و فواید وب سایت برای کسب و کارها

ضرورت و فواید داشتن وب سایت برای کسب و کارها امری مهم است. با رونق استارتاپ‌ها و کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ، فضای مجازی بیشتر از قبل گسترش پیدا کرده است. و موجب شده تا افراد بیشتری نیازهای خود را از طریق وب ‌سایت‌ها برآورده کنند.
وب سایت ها صفحات مرتبط به هم هستند که اطلاعات را در اختیار بینندگان قرار می دهند.
وب سایت این امکان را برای شما فراهم می‌کند که کالا و خدماتتان را بدونه هیچ محدودیت مکانی و زمانی در دسترس کل جهان قرار دهید.
با طراحی وب سایت خوب و حرفه ای با صرف هزینه ای اندک میتوانید محتوایی جذاب برای سایت خود قرار دهید و به بیشتر دیده شدن وب سایت و توسعه کسب و کار خود کمک نمایید.
داشتن وب سایت اولین شانس شما برای دیده شدن و معرفی کالا و خدمات شما به خریداران می‌باشد. توجه کنید که فقط داشتن یک وب سایت ساده کافی نیست اگر می خواهید همیشه در ذهن مشتریان به عنوان یک کسب و کار حرفه ای یاد شوید. به یک وب سایت حرفه ای نیز دارید.

وب سایت چه فوایدی برای کسب و کارها دارد؟

چند مورد از ضرورت و فواید وب سایت برای کسب و کارها

توسعه برند ضرورت داشتن وب سایت است

برند شما نشانه هویت کسب و کار شماست و موجب تفاوت و تمایز کسب و کار شما با دیگر بیزینس ها می شود.
طراحی وب سایت مناسب‌ترین و بهترین بستر برای شناخته شدن برند کسب و کار شماست. اگر برندسازی شما در سئو به درستی انجام پذیرد تاثیر شگرفی در ارتقا و موفقیت کسب و کار شما دارد.
بنابراین برندینگ در همان ابتدا بسیار جدی و موثر است. برندینگ در سئو از اصلی ترین راه‌های برندسازی مورد استفاده قرار می گیرد.

 

اهمیت برندینگ در سئو وب سایت

خیلی از کلیک های کاربران به سه نتیجه اولیه و اصلی گوگل می رسد. به این معنی که کاربران برای پاسخ به سوالات خود از سه نتیجه اول گوگل استفاده می کنند. این رقابتی بسیار چشمگیر بین رقبا می باشد.
حال بیشتر به اهمیت سئو در مطالب پی می برید. تاثیر سئو بر برندینگ همین مورد که آن را جزء رتبه‌های برتر گوگل قرار می‌دهد. مردم اعتبار یک برند را در این می‌بینند که در گوگل چه جایگاهی دارد.
اولین و اصلی ترین گام بعد از طراحی وب سایت برای هر کسب و کاری ثبت سایت در موتورهای جستجو و گوگل می باشد. این موتورهای جستجو سریعتر از قبل صفحات وب سایت را بررسی کنند و در لیست نتایج جستجو قرار دهند.

بخوانید: بهینه سازی و سایت برای ایندکس موبایل

سوشیال مارکتینگ

تبلیغات در اینترنت و معرفی وب سایت شما نسبت به روش‌های سنتی تبلیغات مثل: رادیو، تلویزیون، مجلات، بیلبوردها، چاپ بروشور و تراکت به مراتب ارزان‌تر می باشد. به گستردگی کسب و کار شما کمک می کند و کارایی بیشتری هم خواهد داشت.
در بازاریابی امری که مهم است پیگیری های فراون می باشد. برای اینکه در فروش و ارائه کالا و خدمات موفق باشید باید حضور خود را یادآوری کنید.
وقتی شخصی به دنبال کالا یا خدمات خاصی به صورت آنلاین است. ‌با لیست بزرگی از وب سایت‌های مختلف روبرو می‌شود. این موضوع برای وب سایت‌هایی که رتبه بالایی دارند خیلی خوب می باشد ولی برای رتبه‌های پایین‌تر صفحات جستجوگرها چندان خوب نمی باشد.
اگر یک کسب و کار کم تر دیده شود شانس کمی برای افزایش ترافیک دارد و رقابت کردن دشوار می‌شود. با استفاده از اصول سئو سایت و دیجیتال مارکتینگ می‌توانید به صورت ۲۴ ساعته و بدون محدودیت در موتورهای جستجو مانند گوگل، یاهو و… بازاریابی کنید.

 

کسب اعتبار از فواید یک وب سایت خوب است

داشتن یک وب سایت حرفه ای نشانه به روز بودن و اهمیت دادن به مشتریان است که موجب افزایش اعتماد مشتریان می گردد و در نتیجه اعتبار و شهرت وب سایت شما را افزایش می دهد.

یک وب سایت حرفه ای بایستی از یک تیم پشتیبانی قوی برخوردار باشد.
افراد به دنبال اعتماد‌کردن به یک کسب و کار هستند به همین دلیل اکثر افراد قبل از خرید و سرمایه‌گذاری برای بررسی اعتبار به وب سایت شرکت مراجعه می‌کنند و سپس به بررسی محصول یا خدمات شرکت می‌پردازند.
یک وب سایت علاوه بر اینکه به کسب و کار شما رونق می‌دهد. باعث بیشتر شناخته شدن و سرعت بخشیدن به اعتبار کسب و کار شما می شود.

فراموش نکنید که یک وب سایت بد نتیجه بدتری برای کسب و کار شما به دنبال دارد. بنابراین تنها ساخت وب سایت کافی نیست.‌ بلکه در ساخت وب سایت خوب باید مدیریت آن مورد توجه قرار بگیرد.

برای هر کسب و کار یک وب سایت لازم است. اگر شما یک فرد حرفه‌ای هستید، از مزایای وب سایت بیشتر بهره خواهید برد. تمام امکانات شبکه‌های اجتماعی را به خدمت بگیرید و تمام تمرکز خود را برای فروش بیشتر روی قوی‌تر کردن وب سایت قراردهید.

دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ چیست؟

دیجیتال مارکتینگ  یا بازاریابی دیجیتال به صورت عامیانه همان تبلیغات دهان به دهان می باشد که بر پایه شبکه های اجتماعی در بستر اینترنت رخ می دهد. در دیجیتال مارکتینگ در اصل محصول یا خدمت شما برای رونق کسب و کارتان به دیگران و کسانی که خواهان خدمات یا محصول شما هستند معرفی می گردد. و به این دلیل که این نوع بازاریابی در نرم افزارها و شبکه اینترنت پیاده سازی می شود به آن دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتال می گویند.

دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتال چیست؟

در ابتدا لازم است که برای شما از بازاریابی دیجیتال در عمل بگوییم
در واقع زمانی که شما به دنبال خرید یک کالا به صورت انلاین می باشید ابتدا کلید واژه های مرتبط را جست و جو می کنید تا اطلاعات لازم را کسب نموده و خرید خود را کامل نمایید. اما اینجا نقش یک کارشناس دیجیتال مارکتینگ چیست ؟
او باید ابتدا مطالب و ویدیو های مورد نیاز شما را تهیه کرده و آنها را در یک وب سایت که سئو باشد قرار دهد به عبارتی سایت در رتبه بالایی قرار داشته باشد و سپس مقایسه کالای مدنظر شما را با دیگر برند هه انجام دهید و در نهایت شما را به خرید مناسب ترین گزینه ترغیب کند.

از دو دهه پیش واژه دیجیتال مارکتینگ که زیر مجموعه ای از مدیریت بازاریابی اینترنتی و نیز مدیریت تبلیغات می باشد مورد توجه قرار گرفت. ولی همانطور که می دانید ما هروز شاهد گسترش اینترنت و استفاده از فضای مجازی می باشیم به همین دلیل دیجیتال مارکتینگ امروزه یک تخصص جدا و حرفه ای می باشد که توسط کارشناسان ماهر انجام می گیرد.

ابزارهای قابل استفاده در بازاریابی دیجیتال

۱- بازاریابی توسط موتورهای جستجوگر
۲- استفاده از بهینه سازی جهت موتورهای جستجوگر
۳- انجام بازاریابی محتوا
۴- بازاریابی درونگرا
۵- بازاریابی شبکه های اجتماعی
۶- استراتژی محتوا
۷- تبلیغات بر اساس کلیک (PPC)
۸- اینفلوئنسر مارکتینگ
۹- تبلیغات بنری
۱۰- بازاریابی موبایلی یا موبایل مارکتینگ (یا به اصطلاح انجام تبلیغات از طریق گوشی موبایل)
۱۱- بازاریابی از طریق همکاری در فروش
۱۲- تولید محتوا هدفمند
۱۳- بازاریابی ویروسی دیجیتال

۱۴- بازاریابی پیامکی

همچنین در دیجیتال مارکتینگ به تبلیغات هدفمند و اصولی و تبلیغ مستقیم هم گاهی اشاره شده است اما به دلیل اینکه این دو مورد همخوانی با موارد ذکر شده در بالا ندارند به آنها اشاره ای نکردیم.

در آخر همانطور که خواندید دیجیتال مارکتینگ تنها محدود به سایت و اینستاگرام نمی شود بلکه یه دنیا وسیع تری دارد. چنانچه که شما هم به این حرفه علاقه دارید لازم است در این راه طولانی صبور باشید و از متخصصان حرفه ای کمک بگیرید.

تاثیرات تبلیغات در پیج اینستاگرام

تاثیرات تبلیغات در پیج اینستاگرام

تاثیرات تبلیغات در پیج اینستاگرام بیشمار است قطعا همه ی شما می دانید که یک تبلیغ اصولی در پیج اینستاگرام چه تاثیری در جذب کاربر دارد. از آنجایی که امروزه اینستاگرام تعداد بسیاری از مخاطبین را در خود جای داده است یک بستر مناسب جهت معرفی شما به دیگر کاربران می باشد. برای داشتن یک بازخورد مناسب باید تبلیغات خود را در پیجی انجام دهید که بازدید کنندگان بسیاری داشته باشد و همچنین مورد اعتماد کاربران خود باشد در این صورت شما یک تبلیغ موثر و هدفمند انجام داده اید.که موجب افزایش فروش و جذب مشتری در کسب و کار تان شده است.

مزایا و تاثیرات تبلیغات در پیج اینستاگرام چیست؟

اگر شما تبلیغات خود را به صورت اصولی و درست انجام دهید علاوه بر هدر رفت هزینه های مصرفی نتیجه دلخواه خود را هم دریافت نمی کنید. به طور مثال اگر کسب و کار شما فروش لوازم خانگی می باشد و یک پیج اینستاگرام زده باشید قطعا برای جذب مخاطب نیاز به تبلیغات اینستاگرام دارید. ابتدا لازم است که شما تبلیغات خود را در یک پیج محبوب و پرمخاطب انجام دهید اما ملاک شما نباید تعداد فالوورهای پیج باشد بلکه تمرکز خود را بر تعداد بازدید ها و کامنت های انها در پیج اینستاگرام بگذارید تا از اصولی بودن تبلیغ خود در آن پیج اطمینان حاصل نمایید.

می توان گفت امروزه اکثر کسب و کارها می توانند در پیج اینستاگرام فعالیت خود را شروع کنند چرا که ما در عصر تکنولوژی زندگی می کنیم و راحتی در خرید و در خانه ماندن انتخاب بسیاری از مردم می باشد.در نهایت هرچقدر هم که پیج های مرتبط در یک حوزه کاری افزایش پیدا کند باز هم جای خالی برای دیگر رقبا وجود دارد بدون هیچ محدودیتی.

نکته مهم دیگر این می باشد که شما اول باید یک تولید محتوا در قالب عکس و فیلم و متن داشته باشید که بتواند مخاطب را جذب نموده و شما شاهد گسترش کسب و کار خود باشید.همچنین برای داشتن یک پیج مورد اعتماد به هیچ عنوان به سمت فالوور فیک نروید چرا که شما با یک تبلیغ هدفمند و تولید محتوای جذاب به راحتی می توانید مخاطبین خود را جذب نمایید.

بهینه سازی وب سایت برای ایندکس موبایل

بهینه سازی وب سایت برای ایندکس موبایل

بهترین روش های بهینه سازی وب سایت برای ایندکس موبایل

طراحی وب سایت بسیار سرگرم کننده است. داشتن یک وب سایت کاری یک تجارت است. حتی اگر چیزی نمی فروشید ، مردم محتوای شما را می خرند. برای اینکه افراد بیشتری محتوای شما را ببینند باید مطمئن شوید که طبق خواسته آنها قدم برمی دارید. تحقیقات نشان می دهد که مردم اکنون بیشتر وقت خود را با تلفن های همراه خود می گذرانند. این کاملاً واضح است زیرا هیچ کس نمیتواند یک سیستم رایانه ای را برای دسترسی به محتوای آنلاین حمل کند.

 

چرا بایستی وب سایت برای ایندکس موبایل بهینه سازی شود؟

امروزه ، تلفن های هوشمند چنان قدرتمند و پیشرفته اند که از ظرفیت ذخیره سازی بالایی برخوردار هستند. به طوری که بسیاری از کارهایی را که قرار است در رایانه انجام شود می توان از طریق تلفن همراه انجام داد.
گوگل مرتباً الگوریتم خود را برای بهبود نتایج جستجو و تجربه کاربر تغییر می دهد. از همان ابتدا ایندکس موبایل را به عنوان بخشی حیاتی از الگوریتم خود اضافه کرده است.

ایندکس موبایل به این معنی است که گوگل عمدتا از محتوا نسخه موبایل برای فهرست بندی و رتبه بندی استفاده می کند. طبق این الگوریتم ، نسخه موبایل وب سایت شما به نقطه شروع آنچه گوگل در فهرست خود قرار می دهد و مبنای نحوه تعیین رتبه بندی تبدیل می شود.
این الگوریتم به وب سایت های بهینه شده برای موبایل اجازه می دهد تا از مزایای نتایج صفحات جستجو SERP استفاده کنند. این بدان معناست که وب سایت های بهینه شده برای موبایل دارای رتبه و موقعیت بهتری نسبت به وب سایت های غیربهینه هستند.

دسترسی به افراد بیشتر و ارائه یک تجربه عالی به آنها همیشه باید در اولویت اصلی یک بازاریاب باشد. اما ، اگر قبلاً به افراد خوبی از طریق دسک تاپ دست یافته اید ، ممکن است به زودی تعداد زیادی از مخاطبان خود را از دست بدهید ، زیرا آنها به رقیب شما که دارای وب سایت دارای نسخه پاسخگو یا تلفن همراه است ، مهاجرت کنند.

بنابراین ، برای ماندن در مسابقه چه باید کرد؟ پاسخ اینجاست.

طراحی مناسب و بهینه سازی سایت

اگر شما یک مالک وب سایت جدید هستید ، مطمئن شوید که طراحی مناسب سایت را برای آن انتخاب کرده اید که بهینه باشد. یک وب سایت بهینه برای عملکرد بی نقص روی دسک تاپ و موبایل طراحی شده است. شما به نسخه موبایل جداگانه ای از وب سایت نیاز ندارید زیرا بهینه سازی حرف اول را می زند. چنین وب سایت هایی طرح خود را متناسب با اندازه صفحه تنظیم می کنند. بنابراین محتوای آن را مرتب می کند تا متناسب با اندازه صفحه نمایش و قابلیت دسترسی کاربر باشد.

 

صفحات AMP

به عنوان یک کاربر ، شما انتظار دارید که وب سایت در عرض چند ثانیه بارگیری شود. قابل ذکر است که بارگیری یک صفحه وب بیش از ۳ ثانیه کاربران خود را از دست می دهد. AMP یا Accelerated Mobile Pages راهی شگفت انگیز برای ارائه وبلاگ یا محتوای وب سایت است. بارگذاری هر وب سایت مدتی طول می کشد. این به دلایل مختلفی از جمله حجم وب سایت ، سرعت اتصال و غیره است. صفحات Mobile Accelerated برای بارگیری صفحات محتوا در چند ثانیه طراحی شده اند. آنها دارای یک CSS و JS ساده هستند. Flash و برچسب گذاری غیرضروری منجر میشود که سریع لود شوند که این باعث بارگیری سریع یک صفحه می شود ، برای بارگیری آنقدر سبک است که تقریباً در کمترین زمان حتی تصاویر با وضوح بالا نیز بارگیری می شوند.

بهترین روش های بهینه سازی وب سایت برای ایندکس موبایل

طراحی محتوا برای موبایل

ظاهر صفحه شما در دسک تاپ و موبایل متفاوت خواهد بود. محتوای شما که در یک میز کار متعادل به نظر می رسد ممکن است در تلفن همراه بسیار شلوغ به نظر برسد. عواملی که ممکن است بر خوانایی و شکل ظاهری مطالب شما تأثیر بگذارد شامل سبک و اندازه قلم ، طول پاراگراف ، اندازه تصویر ، پر کردن پس زمینه و غیره است. لطفاً توجه داشته باشید که صفحه های دسک تاپ یا لپ تاپ شما بزرگتر (زاویه باز) هستند ، اما تلفن همراه بیشتر در حالت عمودی استفاده می شود. که این مورد کل نمایش را تغییر می دهد.

همیشه برای وبلاگ ها و مقالات خود از یک قلم دوستانه استفاده کنید. Calibri و Arial مناسب ترین آنها هستند ، اما اگر چیز بهتری پیدا کردید ، می توانید از آن استفاده کنید. طول پاراگراف خود را کوتاه نگه دارید و چند قسمت را در اندازه فونت بسیار بزرگتر و شاید رنگ دیگری قرار دهید. اندازه قلم شما باید بزرگ باشد و فاصله خط باید منطقی باشد. این موارد به عنوان تقویت کننده عمل می کنند تا کاربر شما را، به خواندن مطالب بیشتر سوق دهد.

موارد را برای انگشت شست کاربر قابل دسترسی کنید

شاید عجیب به نظر برسد ، اما تقاضای شنیده نشده هر استفاده کننده محتوای موبایل است. تلفن های همراه موجود در تاریخ امروز دارای صفحه نمایش هایی هستند که اندازه آنها بین ۶ اینچ یا حتی بیشتر از آن است. پیمایش در صفحه های بزرگ کمی مشکل است. بنابراین ، مطمئن شوید که صفحه وب شما باید دارای UI / UX باشد که مانعی برای عملکرد پیوند نباشد. صفحه باید کاملاً پیمایش شود و کاربر نیازی نیست که انگشت شست را برای رسیدن به آن خیلی طولانی در صفحه کشیده شود. این مورد مهم است زیرا به راحتی و تجربه کاربر متصل است. مسلما شما نمی خواهید این مورد مهم دیده شدنتان را که موجب راحتی کاربر می شود، از دست بدهید.

مزایای بازدیدکنندگان محلی

اگر در حال راه اندازی کسب و کار جدیدی هستید ، مطمئن شوید آدرس کسب و کار خود را در گوگل برای کسب و کار من تأیید می کنید. این یک فرایند آسان است و هرکسی می تواند این کار را انجام دهد. با استفاده از این امکانات ، می توانید آدرس وب خود را در گوگل مپ نیز ذکر کنید. به این ترتیب شما از افراد اطراف خود یا درون شهر خود دعوت می کنید تا بدون هیچ زحمتی به شما برسند. این یک گرایش عمومی است که افراد در گوگل چیزی را که می خواهند بدست آورند جستجو می کنند. با این افزودنی می توانید ردپای بیشتری به فروشگاه فیزیکی خود وارد کنید.

نتیجه

همانطور که در ابتدا گفته شد ، اگر وب سایت مشاغل شما برای دستگاه های موبایل بهینه سازی نشده باشد ، به زودی قسمت بزرگی از مخاطبان خود را از دست خواهید داد. پنج نکته فوق فقط بخشی از بهینه سازی وب سایت برای موبایل است. کارهای زیادی وجود دارد که می توانید برای داشتن یک وب سایت بهینه سازی شده انجام دهید. اما شما همیشه باید با این نکات شروع کنید.

تاثیر شگفت انگیز اینستاگرام در کسب و کارها

تاثیر شگفت انگیز اینستاگرام در کسب و کارها

تاثیر شگفت انگیز اینستاگرام در کسب و کارها بر کسی پوشیده نیست. امروزه اکثر کسب و کارهای دنیا با فعالیت در شبکه های اجتماعی فروش بالایی دارند پس اگر شما هم تا به حال فعالیت خود را در اینستاگرام شروع نکرده اید و یا با تاثیرات شگفت انگیز آن آشنایی ندارید تا اخر این مقاله همراه ما باشید. اینستاگرام از بدو ورودش نشان داد که یک ابزار محبوب و پر قدرت میان مردم و مشاغل مختلف می باشد. چنانچه که شما یک تجارت و کسب و کاری دارید اما هنوز از اینستاگرام استفاده نمی کنید در واقع دارید دیگر رقبای خود را به سوی پیشرفت بیشتر هدایت می کنید.

راههای کسب درآمد و تاثیر شگفت انگیز اینستاگرام در کسب و کارها

در این پست از قاصدک سافت تعدادی از راههای کسب درآمد از اینستاگرام و تاثیر شگفت انگیز این شبکه اجتماعی یعنی اینستاگرام را به شما عزیزان معرفی کنیم. حتما استفاده نمایید و تجربیاتتون رو با ما درمیان گذارید.

۱- تعداد زیادی از اینستاگرام استفاده می کنند

اینستاگرام جزو محبوب ترین شبکه های اجتماعی می باشد که امروزه بیش از ۸۰۰ میلیون کاربر را همراه خود کرده است.همچنین حدود ۲۴ میلیون از این کاربران اینستاگرام ایرانی ها می باشند. پس اینستاگرام یک بستر بسیار مناسبی جهت گسترش کسب و کار شما می باشد چرا که تعداد زیادی از این کاربران را از طریق یک شبکه اجتماعی می توانید همراه خود داشته باشید.

۲- محدودیتی در رشد کسب و کار شما وجود ندارد.

همانطور که می دانید فعالیت شما در دنیای واقعی دارای محدودیت هایی می باشد به طور مثال شما نمی توانید پس از یک ساعتی درشب فعالیت داشته باشید همچنین در ایام تعطیل باید فعالیت شغلی خود را متوقف نمایید اما اینستاگرام بدون هیچ محدودیتی به شما اجازه فعالیت و رشد کسب و کارتان را می دهد در واقع علاوه بر فعالیت شما در هر ساعت از شبانه روز،شما مشتریان بسیاری از سراسر کشور را می توانید با خود همراه نموده و محصولات خود را به فروش برسانید.

۳- امکان کسب و کار مستقیم دراینستاگرام

اینستاگرام یک شبکه اجتماعی رشد کرده و محبوب در میان مردم می باشد و تاکید بسیاری بر به وجود آمدن پول از تبیلغ محصولات دارد.شما با قرار دادن لینک معرفی محصولات خود در پست ها می توانید تعداد زیادی کاربر واقعی جهت خرید از سایت به دست اورید.

۴- همکاری با شخصیت های اثر گذار

اینستاگرام این امکان را به شما می دهد که با افراد تاثیرگذار در ارتباط باشید و فروش خود را افزایش دهید.امروزه اعتماد کردن برای کاربران کمی سخت می باشد پس اگر آنها نام تجاری شما را از زبان افراد معروف و قابل اعتماد بشنوند به راحتی به شما و کسب و کارتان اعتماد خواهند کرد.

۵- استفاده از هشتگ را دست کم نگیرید

هرچقدر که شما هشتگ های بیشتری بزارید کاربران بیشتری شما را می بینند در واقع باعث می شود که از رقبای خود پیشی بگیرید. برای هشتگ کلماتی را درآخر پست خود بنویسید که می دانید کاربران در سرچ اینستاگرام به دنبال آنها هستند.

۶- برقراری یک ارتباط موثر با مشتریان

از جمله ویژگی هایی که اینستاگرام دارد برقراری یک ارتباط موثر با مشتریان می باشد.امروزه مشتریان تمایل دارند که با مدیران کسب و کارهای مختلف آشنا شوند و نظراتشان را با شما در میان بگذارند.

۷- اینستاگرام امکان دنبال کردن دیگر رقبا را به شما می دهد

شما در اینستاگرام می توانید دیگر رقبای خود را دنبال نمایید و با نحوه پست گذاری و ارتباط برقرار کردن آنها با مشتریان آشنا شوید. همچنین کامنت ها و نظرات کاربران آنان را تحلیل نموده و در راستای گسترش کسب و کار خود استفاده نمایید.

در پایان لازم است که مجدد این نکته را برای شما یادآور شویم که شما از طریق اینستاگرام می توانید کاربران خود را به سمت سایت هدایت نموده و تعداد بازدید سایت خود را افزایش دهید.هرچقدر که شما با فعالیت مستمر در پیج می توانید کاربران بیشتری جذب نمایید می توانید بازدید سایت خود را گسترش دهید و شاهد گسترش کسب و کار خود باشید.

برای حفظ رتبه گوگل خود از این خطوط قرمز دوری کنید

برای حفظ رتبه گوگل خود از این خطوط قرمز دوری کنید

برای حفظ رتبه گوگل خود از این خطوط قرمز دوری کنید ، در الگوریتم گوگل یکسری خط قرمز وجود دارد . مشاغلی که دارای سایت هستند بایستی کاملا به این موارد واقف باشند. برای حفظ و ارتقا رتبه سایتتان در گوگل باید از این خطوط قرمز ها دوری کنید. ما در یک دوره دیجیتالی زندگی می کنیم ، جایی که اینترنت تقریباً در هر جایگاهی توانایی های خود را ثابت کرده است. از آنجا که مزایای بیشماری از اینترنت وجود دارد ، تقریباً هر صاحب شغلی در حال دسترسی به اینترنت برای بدست آوردن فرصت های شغلی بسیار زیاد هستند.

گوگل مکانی است که تقریباً همه مشتریان بالقوه شما در آن هستند و اگر موقعیت منحصر به فردی در بازار آنلاین داشته باشید ، می توانید آنها را فریب دهید. این موقعیت دیجیتالی منحصر به فرد به معنای ظاهر شدن شما در صفحه اول نتایج جستجوی گوگل است. وب سایت موجود در صفحه اول SERP حداکثر بازدید و تبدیل را دارد. بنابراین ، حفظ رتبه بندی صفحه اول خود در نتایج جستجو برای به دست آوردن یک تجارت آنلاین قابل توجه ، بسیار مهم است.

برخی از تکنیک ها مانند بازاریابی درونی و به طور خاص سئو بهینه وجود دارد که به شما کمک می کند تا رتبه های برتر گوگل را بدست آورید ، اما برخی از اشتباهات و استفاده از روش های منسوخ می تواند بر رتبه شما تأثیر بگذارد. این اشتباهات فریبنده خطوط قرمز هستند که می توانند تلاش های بهینه سازی شما را کم رنگ کرده و مجازات شوند.
در اینجا درباره برخی از خطوط قرمز صحبت می کنیم تا بتوانید از آنها جلوگیری کنید تا به طور مداوم در صفحه اول SERP سلطنت کنید.

 

چرا باید برای حفظ رتبه گوگل خود از این خطوط قرمز دوری کنید !!

بک لینک با اعتبار پایین

بک لینک یکی از عوامل رتبه بندی گوگل است و بک لینک قدرت شما را در موتورهای جستجو افزایش می دهد. کارهایی مانند تبادل لینک ، شبکه های وبلاگ خصوصی ، پیوندهای گسترده در سایت ، نشانک گذاری اجتماعی راههای گریزی هستند که استفاده می شوند. این تکنیک های ساخت لینک فریبنده نتایج جستجو را دستکاری می کنند و وب سایت های با کیفیت پایین بالاتر از وب سایت شایسته هستند که کاربران را برای دریافت داده ها و خدمات مناسب نگران می کند.

از ابتدای پیدایش ، گوگل برای بهبود تجربه جستجو کاربر تلاش می کند ، و برای از بین بردن این مزاحمت جستجو کاربر ، گوگل یک به روزرسانی Penguin را راه اندازی کرد ، که اقتدار و ارتباط پیوند را قبل از انتقال ارزش به شما مقیاس می دهد. علاوه بر این ، این الگوریتم می تواند تاکتیک های دستکاری را تشخیص داده و بر این اساس آنها را مجازات کند. بعد از این به روزرسانی ، اکنون همه تکنیک های ساخت پیوند کلاه سیاه black-hat link building ممنوع است.

اگر هنوز در استراتژی backlink خود باقی مانده اید این موضوع را در نظر داشته باشید ، در محدوده خطوط قرمز هستید و با افت شدید رتبه روبرو خواهید شد. علاوه بر این ، شما نیازی به ساخت پیوند ناخواسته ندارید ، اما گاهی اوقات رقبای شما می توانند پیوند منفی برای شما ایجاد کنند تا رتبه شما را خراب کند. بنابراین ، مراقب لینک های خود باشید و از لینک های با کیفیت پایین برای نگهداری در رتبه بندی گوگل خود صرف نظر کنید.

برای حفظ رتبه گوگل خود از این خطوط قرمز دوری کنید

لینک های ناموجود

لینکهای شکسته پیوندهایی هستند که به صفحات وب خالی یا غیر موجود هدایت می شوند. دلایل ایجاد پیوندهای خراب این است که صفحه هدف منتقل شده است ، صفحه وب / وب سایت فعال نیست و اشتباه تایپی در URL است. تعداد محدود پیوندهای خراب قابل تحمل است ، اما بسیاری از اینها می توانند در رتبه بندی شما در نتایج جستجو مشکل ایجاد کنند. گوگل پیوندهای پشتیبان شما را کنترل می کند ، وجود تعداد زیادی لینک نشان دهنده سستی شما نسبت به سایت و پیوندها است که باعث نمره منفی می شود و قدرت و موقعیت شما را در صفحه اول SERP خراب می کند.

بنابراین ، بهترین کار این است که برای حفظ رتبه و رشد تجارت آنلاین خود پیوندهای شکسته یا ناموجود را بهینه کنید. شما باید بک لینک های خود را در یک بازه زمانی منظم بررسی کنید و بر این اساس درمان کنید تا از آنچه گوگل دوست ندارد جلوگیری کنید. چندین ابزار آنلاین می توانند به شما در شناسایی پیوندهای خراب کمک کنند. این پیوندهای خراب را بهینه کنید و صلاحیت خود را برای نشان دادن در صفحه اول حفظ کنید.

 

سرعت کم وب سایت

گوگل اولویت را برای بارگیری سریع وب سایت ها قائل است. اگر بارگذاری وب سایت شما طولانی شود ، مهم نیست که هر چقدر محتوای شما خوب باشد ، رتبه بندی سایت شما کاهش می یابد. اگر وب سایت شما قادر به بارگیری در یک زمان قابل هضم نباشد ، به غیر از گوگل ، کاربران به نتایج جستجو باز می گردند. بنابراین ، سرعت بارگیری پایین وب سایت شما یک خط قرمز است و از میزان بازدید و رتبه بندی می کاهد.

از این رو ، یک وب سایت بارگیری سریع برای قرار گرفتن در رتبه های برتر بسیار مهم است. برای بهبود سرعت سایت خود ، باید فایل های کدهای بزرگ ، تصاویر با وضوح بالا را بهینه کرده و یک سرور میزبان با کیفیت دریافت کنید.