مقالات

سایت های تبلیغات رایگان برای کسب و کار

امروزه شاهد فروش کالا و خدمات در #سایت ها و #شبکه_های_اجتماعی هستیم، #اینترنت بازار جدیدی برای کالا و خدمات مهیا کرده است که بسیاری از عرضه کنندگان کالا و خدمات از این بازار برای رشد و توسعه میزان فروش خود بهره برده اند. عرضه مستقیم کالا و خدمات در سایت های مختلف مزیت ها و معایب خود را دارد. با توجه به اینکه بحث ما راجع به تبلیغات رایگان در سایت ها است. مهمترین مزیت اینگونه تبلیغات دسترسی به بازاری بدون هزینه است. هر شخصی که در بازار فعالیت کرده باشد، میداند که بازار بدون هزینه بی معنی است. بازار اگر هزینه مادی برای ما ندارد، ولی هزینه های دیگری برای ما خواهد داشت.

این مطلب را هم بخوانید  رضایت مشتری CRM و اهمیت آن

بازارهای عرضه مستقیم کالا، با هزینه کاهش اعتماد خریدار و عدم امکان خرید مستقیم روبرو هستند. یعنی اینکه هنگامیکه کالایی در سایت های رایگان عرضه میشود، مخاطب سخت به چنین کالایی اعتماد می کند. اگر به تبلیغات اینچنینی در سایت ها دقت کنید متوجه خواهید شد که دامنه مشخصی از کالا ها را در بر می گیرند. این بدان معنی است که هر کالا و خدماتی را نمی توان با این روش عرضه کرد.

تبلیغ سایت فروش کالا، در سایت های رایگان

در روش تبلیغ سایت #فروش کالاها و خدمات در سایت های رایگان علاوه ایجاد اعتماد بیشتر در مخاطب میتوان با کمک استفاده از مجوز های مربوط به فروش کالا در سایت خود، اعتماد مشتریان و مخاطبان را به سایت بیشتر کرد.

این مطلب را هم بخوانید  اسکریپت چیست؟

تبلیغ سایت خود در سایت های رایگان میتواند، بصورت عرضه کالا و معرفی سایت خود برای فروش آن کالا صورت گیرد، به این ترتیب، مشتریان علاوه بر دیدن کالای ما در سایت ها و شبکه های اجتماعی می توانند براحتی با مراجعه به سایت اصلی ما علاوه بر مشاهده تنوع محصولات بصورت مستقیم خرید کنند.

یک بنر تبلیغاتی بهتر از هزاران خط متن می تواند یک کاربر را به کلیک روی لینک سایت شما تشویق کند. سعی کنید گرافیک و متن بنر را بصورتی تهیه کنید که کاربر به دیدن جزئیات بیشتر تشویق شود. مثالا اگر یک آنتی ویروس عرضه میکنید. بجای طراحی بنری که نام آنتی ویروس روی آن نوشته شده و درصد تخفیف روی آن ذکر گشته است از جملاتی مانند: از شر ویروسهای کامپیوتر با یک کلیک خلاص شوید، تائید عملکرد امنیت آنتی ویروس ما را از زبان کارشناس امنیت ماکروسافت بشنوید، استفاده کنید. کاری کنید که مشتریانی که برند شما را نمی شناسند، نیز به سوی شما جذب شوند.

این مطلب را هم بخوانید  8 گام برای پیاده‌سازی بازاریابی چریکی (پارتیزانی) در شرکت‌های کوچک یا نمایندگی فروش:

اصولا #بنر_های_تبلیغاتی بیشتر از لینک های تبلیغاتی کلیک میشوند. برای جذب مخاطب میتوانید از شعار های مانند #مشاوره رایگان را از دست ندهید و مانند آن استفاده کنید. هر شعاری که باعث شود، مشتری شما را یک فروشنده صرف تلقی نکند، باعث #افزایش #فروش #محصولات شما خواهد شد.

اینترنت | سایت | شبکه_های_اجتماعی | فروش | محصولات

author-avatar

درباره یاسر

از سال 1371 هجری شمسی با دنیای رایانه آشنا شدم. بیشتر وقتم را به یادگیری و مطالعه صرف می کنم و به طراحی، برنامه نویسی و شعر علاقه مندم. */ این که یک روز مهندس برود در پی شعر / سر و سریست که با موی پریشان دارد.

نوشته های مرتبط

2 فکر در مورد “ سایت های تبلیغات رایگان برای کسب و کار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *